Avatar billede kenneth2300 Nybegynder
15. maj 2002 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Radio

Hej

Kan man få en afspiller på sin hjemmeside, der automatisk afspiller en radiostation??? Jeg ved man på sin hjemmeside kan få en lille weather-box der automatisk viser vejret i et givent land. Kan man få samme pricip med en radiostation??

K
Avatar billede nstenberg Nybegynder
15. maj 2002 - 17:33 #1
Det tror jeg faktisk ikke er lovligt, det du vil der.
Fx. betaler radiostationen penge til koda og ifpi; det gør du jo ikke. Detsuden har du ikke tilladelse til at videre distribuere deres indhold.

/ nikolaj stenberg
  www.ministry.host.sk
Avatar billede ossian Nybegynder
15. maj 2002 - 19:08 #2
Du kan altid linke direkte til stationer på http://www.live365.com der er mere end 40.000 stationer at vælge imellem, selv er jeg mest til Musical Starstreams, og Renaissance World Tour ;-) alle stationer bliver afspillet i deres egen player som automatisk installeres og køres gennem et pop-up vindue...kan virkelig anbefales!
Avatar billede nstenberg Nybegynder
15. maj 2002 - 22:00 #3
Ja - men der er forskel på at linke til stationen og selv at afspille stationen fra ens egen side.