Avatar billede thunderfox Nybegynder
15. maj 2002 - 13:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Creative SoundBlaster Live! Player 5.1

Hej jeg har virkelig brug for hjælp og det skal gå stærkt! MEGET stærkt! Jeg har lige investeret i et splinternyt SounBlaster Live! 5.1 lydkort fra Creative. Efter at have monteret kortet i maskinen og have startet XP op går XP ind og siger at det har fundet kortet men under dets forsøg på at finde drivere til det automatisk går computeren bare i stå! Hva kan det skyldes?!

Er der nogle muligheder for at få det til at køre i XP?
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:16 #1
Jeg har et SB!Live Retail. Det virker fint.

Har du prøvet Windows Update?
Avatar billede thunderfox Nybegynder
15. maj 2002 - 13:17 #2
Nej tror du at det hjælper?
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:18 #3
Det burde finde de nyeste drivere
Avatar billede thunderfox Nybegynder
15. maj 2002 - 13:19 #4
Og kører du forresten også med XP?
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:19 #5
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp prøv denne side hvis WinUpdate ikke hjælper.
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:19 #6
ja, jeg har WinXP
Avatar billede 2ny Nybegynder
15. maj 2002 - 13:20 #7
gå ind på creative hjemmeside og dl den nyeste driver det virkede for mig!!!
Avatar billede thunderfox Nybegynder
15. maj 2002 - 13:20 #8
pis jeg kom til at give dig pointene! : ) Nåh det er der ikke noget at gøre ved! Bare du kan hjælpe mig ; )
Avatar billede thunderfox Nybegynder
15. maj 2002 - 13:20 #9
Havde du samme prob. med XP for vi har nemlig 100 % det samme lydkort
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:21 #10
Jeg havde overhovedet ingen problemer, det virkede med det samme.

Har du prøvet at hente driverne fra creative (linket længere oppe)?
Avatar billede thunderfox Nybegynder
15. maj 2002 - 13:22 #11
Jeg er lige igang med en Windows update... vender tilbage med nyt om 2 min
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:23 #12
cool :)
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:31 #13
Hmm - virker det?