Avatar billede christian18 Nybegynder
18. juli 2000 - 02:47 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

kritik og ros tak:-)

Jeg er igang med at starte en ny chat service op på http://www.talkzone.dk
og ville lige høre hvad i mener om siden indtil vidre, det er kun chatten der virker, og den er ikke færdig endnu
men skriv lidt om hvad i syntes så bliver jeg meget glad:-)
Avatar billede christian18 Nybegynder
18. juli 2000 - 02:51 #1
upppzzzz forkert link*ss*
fra i morgen kan i se siden på www.talkzone.dk
men indtil vidre skal i gå ind på http://www.freehelp.dk/temp/talkzone/
hilsen christian
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 03:21 #2
Nogle flere farver måske.
Et logo til din side.

Men en sød lille chat.

Hilsen
Web-devloper
Avatar billede void Nybegynder
18. juli 2000 - 05:07 #3
Meget rar chat :-) Hurtig...

the VoiD (imp)
Avatar billede void Nybegynder
18. juli 2000 - 05:09 #4
dog er der en gang i mellem nogle problemer når den skal hente de små gif's!

the VoiD
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2000 - 09:00 #5
En lille sød Chat hvor tekst og små fig. er til t holde ud at se på. Lidt langsom ja, men skyldes vel tjek for smeilies. Hvad om komando for smelies altid skulle lægges først i komandolinjen? Jeg snytes eller dine sider er for neutrale. Nogle image til at pifte op med kunne godt bruges.

Karakter 10 @ 13
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juli 2000 - 12:16 #6
Jeg fatter ikke hvorfor der er så mange der bruger deres kræfter på at lave chats som der alligevel ikke er nogen der bruger. Men ellers ser siden meget godt ud, ud over at jeg ikke kunne få chatten til at virke.
Avatar billede hope Nybegynder
18. juli 2000 - 12:18 #7
enig med kharder, billeder - mange af dem, bare til pynt og sådan, og så lige en ting: SORT OG GRÅ er kedeligt skift det ud med blå/hvid eller grön/hvid, et eller andet bare ikke flere sorte sider.......ber til at du må forstå hvor kedeligt det kan väre at glo den ene sorte side efter dan anden igennem....
hope
Avatar billede dannyqul Nybegynder
18. juli 2000 - 19:48 #8
pæn lille ting.
det er fedt at i har lidt forskælligt at byde på. meget simpelt og god navigation.
men kan du ikke få overskriften til at fylde lidt mindere end 25 kb ??

9@13
Avatar billede kane Juniormester
18. juli 2000 - 21:43 #9
er alle folk blevet farveblinde ?????
ALLE bruger grå ?? hvor fedt er det ?
lav den lyst og venlig ;)
Avatar billede christian18 Nybegynder
19. juli 2000 - 13:38 #10
nu skal i høre hvorfor jeg har valgt grå/sort.

Grunden til dette er at jeg mener at alle andre chat rooms eller rigtig mange af dem her på nettet, bruger blå/hvid i deres design,så for at være lidt unik valgte jeg at lave netop disse farver, jeg overvejer i øjeblikket om der er nogle farver der ville være bedre, men jeg holder mig til dette design i et stykke tid tror jeg:-)

Chatten virker tit ikke fordin den bliver opdateret hele tiden, der er mange ting der skal laves endnu, men den kører stabilt nu, og hurtigt*ss*

Ellers vil jeg bare sig tak for alle jeres rosende ord, og selfølgelig de lidt mindre rosende ord, men alt i alt syntes jeg at i har været en stor hjælp alle sammen..

jeg holder lige den her debat åben lidt endnu, så der kan komme flere indlæg, før jeg lukker*s*

hilsen christian
Avatar billede christian18 Nybegynder
19. juli 2000 - 13:41 #11
glemte lige og spørge om hvilke farver der er "in" her i sommer, ved i det? altså inden for design

christian
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2000 - 13:56 #12
Check www.firetalk.com den nye chatform, hvor selv de store arbejder med.
Avatar billede christian18 Nybegynder
19. juli 2000 - 17:44 #13
kharder> den fik jeg ik helt fat i..

Nogle ider til farver på siden?

noget der skal fange brugerens interesse..

christian/
Avatar billede immergut Nybegynder
21. juli 2000 - 15:06 #14
Funktionel chat - virker helt ok! Men er alle gæsters status VIP, for så er der jo ikke noget ved det!

Hvad med bål - det er meget IN!!

Kh Immergut
Avatar billede immergut Nybegynder
21. juli 2000 - 15:08 #15
bål = blå