Avatar billede kenneth2300 Nybegynder
15. maj 2002 - 11:30 Der er 7 kommentarer

Handel (H2O)

Hej

Er der nogen der ved hvor i al verden kan kan finde en hamrende god profil at tøjmærket H2O???? Skal skrive en opgave om mærket og har nada!!! Har prøvet næsten overalt...

K
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. maj 2002 - 11:32 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. maj 2002 - 13:27 #2
begrundelse for afvisning af mit svar?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
15. maj 2002 - 17:35 #3
Jeg tror han indså at han havde stillet et dumt spørgsmål og ikke ville indrømme det... sørgeligt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. maj 2002 - 23:09 #4
Jeg venter stadig på svar?
Avatar billede kenneth2300 Nybegynder
16. maj 2002 - 11:45 #5
Hej nanoq

Når jeg skriver jeg har prøvet overalt, tror du så ikke også jeg har været inde på deres hjemmeside??? Jeg mente mere at jeg ledte efter et sted der havde mange uddybende oplysninger, såsom kunder, konkurrenter, evt. regnskab osv. Hvis du kan finde det, så skal du have dine point.
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. maj 2002 - 15:34 #6
kenneth>> Jeg tror du har størst mulighed for at få vitale oplysninger fra H2O ved at ringe til dem. Tror næppe at du får en oversigt over kunder på internettet. Konkurrenter kan du finde bare ved at spurte ned i den lokale sportsbiks og se hvilke produkter der hænger ved siden af tøjet fra H20.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede dadio Nybegynder
29. august 2002 - 15:35 #7
Det du har brug for, er en hacker. Hvis du tror du får de oplysninger på nettet, er du naiv.