Avatar billede web-devloper Nybegynder
17. juli 2000 - 23:52 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Programmør opgave.

Jeg har en lille opgave til en god ASP programmør der vil tjæne 385 point.

I kan hente en lille fil http//www.crush.dk/opgave.zip hvor alle sider er lavet og en database og så skal i bare lave ASP koder.

Så kan du sende det over mail eller icq.

Hilsen
Web-devloper

Web: www.crush.dk
Mail: info@crush.dk
Icq: 51045225
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
18. juli 2000 - 00:42 #1
du har glemt : i http:// synes lige jeg ville sige, tager lige en kigger på hvad det er du vil have lavet.

Mvh
web.developer

Web: www.web-developer.dk
Mail: webmaster@web-developer.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juli 2000 - 00:47 #2
Han har også glemt et e i web-developer        -    undskyld, men jeg kunne ikke lade være... ;-)))
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
18. juli 2000 - 00:47 #3
Det vil tage alt for lang tid at lave for de points
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juli 2000 - 00:51 #4
Enig 12... Men for penge kan alting jo klares.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
18. juli 2000 - 00:56 #5
ja
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 01:45 #6
Jeg kan ikke give penge, kun point.

Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 01:45 #7
Ups.

Hilsen
Web-devloper

Web: www.crush.dk
Mail: info@crush.dk
Icq: 51045225
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 02:01 #8
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 03:54 #9
Jeg finder på noget andet.

            --==(Lukket)==--
Avatar billede lauge Nybegynder
18. juli 2000 - 08:24 #10
ha ha, fed debat :-)
Avatar billede spacey Nybegynder
18. juli 2000 - 23:26 #11
Web developer dims (ikke michael, ham uden "e" :-)>>>>>> Jeg syntes lidt det er at udnytte folk at ville have det du siger lavet bare for points?

En ting er hvis du spørger om hjælp, nogen gerne vil hjælpe og de så af ren godhed ender med at skrive det hele for dig, men noget andet er sq at komme og bede folk om at skrive et større script helt fra bunden af kun for nogle sølle points!

Så jeg vil sq sige det samme som de andre, hvis du vil have scriptet lavet så smid dog nogle penge på bordet!

Tilgengæld kan du garanteret finde en ung gut der ikke er så øvet, men tilgengæld gerne vil lave det for et par hundrede kroner, du kan jo fx. prøve med "lauge" (skal ikke misforstås, og er intet angreb mod lauge, den er INDFORSTÅET!)....

Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 2000 - 23:31 #12
hmmm web-devloper, hvor fedt er det at rende rundt med det nickname? for det første er det totalt meget efterligning, for det andet kan du ikke stave *LOL*

og plejer du BTW ikke at hedde crush.dk herinde?
Avatar billede web-devloper Nybegynder
19. juli 2000 - 00:32 #13
Jeg hedder ikke crush.dk det er min side.

Jeg kan godt se at mit navn "web-devloper" er stavet som det skal men det er en lille fejl jeg ikke kan rette nu så sådan er det bare.

Jeg ved godt at folk vel have penge og ikke point men det har jeg bare ikke nu men jeg venter også til jeg har nogle så skal jeg nok skrive igen.
Avatar billede web-devloper Nybegynder
19. juli 2000 - 00:34 #14
Hilsen
Web-devloper med et "e"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2000 - 00:42 #15
Jamen, er det dig der "har" chrusk.dk her på eksperten.dk ?
Avatar billede spacey Nybegynder
19. juli 2000 - 00:42 #16
Web ting med et "e">>>> Damm, tror du ikke hellere du skulle bruge lidt tid på at lære at stave???

"Jeg kan godt se at mit navn "web-devloper" er stavet som det skal men det er en lille fejl jeg ikke kan rette nu så sådan er det bare." - Den sætning er totalt uforstålig, der mangler alt tegnsætning, du mangler et "ikke" og ordstillingen er ret grum!

For ikke at snakke om din næste sætning der er lige så slem!!!

Skam dig :-)

//Jens - Alias Sproghøvlen
Avatar billede web-devloper Nybegynder
19. juli 2000 - 01:09 #17
Okay.

Jeg kan ikke lave mit navn om nu.

erikjacobsen>>> Det er ikke mig der har www.crush.dk, men jeg låner den bare lidt.

spacey>>> Det kan godt være jeg ikke kan stave så godt, men du kan da forstå hvad der står.

Vil i have at jeg skal finde en andet navn. ???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 2000 - 05:47 #18
hvad tror du selv? ehheheehhe
Avatar billede lauge Nybegynder
19. juli 2000 - 08:13 #19
>Spacey:  Jeg skal sq ikke lave det mester :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2000 - 09:24 #20
Jeg forstår ikke, w, du "låner den bare lidt". Hvad i alverden er meningen med det?
Der er vist noget om at man kun må have et "brugernavn" - eller hvad det du hedder -
her på vores kære eksperten.dk. Hvorfor har du brug for at "låne" ??
Avatar billede spacey Nybegynder
19. juli 2000 - 17:28 #21
Lauge>>>> Nå nej, det er nok for svært :-)
Avatar billede web-devloper Nybegynder
20. juli 2000 - 01:25 #22
Jeg hedder "Web-devloper2 med et "e" her på Eksperten.dk og ikke "Crush.dk" det er navnet på den side låner.

Jeg spørg om jeg skal skifte navn. ???
Og KUN have det nye navn og IKKE bruge "Web-devloper2 med et "e"

Hvad siger i ?????
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 2000 - 01:29 #23
lige nu hedder du altså ikke "Web-devloper2"

og læs nu det igennem som du skriver og husk at gøre det tydeligt hvad du mener, og husk komma osv..

husk at skrive ét i stedet for et, hvis antallet er vigtigt
Avatar billede web-devloper Nybegynder
20. juli 2000 - 01:51 #24
cyberesben>>> ups der skulle ikke stå "web-devloper2" men "web-devloper"

Men vil i have at jeg skifter navn eller skal jeg bare hede Web-devloper med 1 "e".

Hvis i vil have at jeg skifter navn så skriver jeg det her så i kan se hvem jeg er.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 2000 - 02:15 #25
hvis der ikke skulle stå 2, hvorfor har du så skrevet det begge gange? er du blind?

vi er da lige glade med om du skifter navn... (hvilket i øvrigt er ulovligt)

men det er sgu da noget underligt noget at kalde sig et nickname efter en anden, og så bare stave det forkert! og så tag lige at læs det du skriver igennen inden du sender, det ser jo forfærdeligt ud
Avatar billede web-devloper Nybegynder
20. juli 2000 - 02:32 #26
Ulovligt det kan man da ik sige det er.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
20. juli 2000 - 15:58 #27
Jo læs reglerne!!
Avatar billede mwf Nybegynder
31. juli 2000 - 09:25 #28
Dette bliver jeg nødt til at kommentere.
Det er jo helt tragisk, men jeg må sige at jeg sjællent har moret mig så meget over et indlæg som over dette.
> cyberesben
Hvordan kan du holde masken når du skriver.
\"er du blind\", god brok.
Det er rart at se, at der er andre end undertegnede, der undrer sig over folks stavemåder.
Det er godt nok ikke retskrivning vi dyrker her, men vi burde nok udgive månedens staveplade.
Keep up the god work (all).
M.V.H. MWF.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. juli 2000 - 09:34 #29
sjællent = sjældent  ?  ;-))
Avatar billede lauge Nybegynder
31. juli 2000 - 09:37 #30
ha ha ha ha, jeg bliver nød til at bryde ud i latter :-)

Ha ha ha ha ha ha ha
Avatar billede mwf Nybegynder
31. juli 2000 - 10:32 #31
Ja, der kan man bare se. Man skal ikke tro at man er noget.
>erikjacobsen: Du har ret, man skal \"feje for egen dør\", ellers får man én over nakken.
>lauge: Jeg er glad for at kunne bidrage med noget at smile af i denne, til tider noget kedelige verden.
Jeg skal da gerne være den første, til at modtage månedens staveplade. \"LOL\".