Avatar billede samf Nybegynder
14. maj 2002 - 23:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

min imac har ædt en cd

min Imac har ædt en cd er der et trik til at åbne cd drevet de fleste cd drev har et lille hul man ka prikke i med en nål hvis der er noget pis men det virker ikke som om der er noget at gøre skal jeg virkelig igang med hammer og majsel
Avatar billede prodic Mester
14. maj 2002 - 23:52 #1
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=11278 - har den spist sådan en CD?
Avatar billede vesperillo Nybegynder
14. maj 2002 - 23:56 #2
Sådan går det når man fodrer dem med tomme kalorier, de små pus...
Prøvet med en udfoldet papirclips ind i hullet?
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. maj 2002 - 23:56 #3
Hvis det er dét der er galt, må musikindustrien jo betale regningen.
Avatar billede toocool Nybegynder
14. maj 2002 - 23:58 #4
Hvis der ikke er noget hul i drevet (det lyder sådan) så plejer lidt blid vild at hjælpe! (lyder rodet.... :0

Kan du ikke få fat i siderne af drevet? eller er det et slot-drev? Hvis du kan få fat i skuffens sider, så plejer man at kunne trække skuffen ud, men vær forsigtig....
Avatar billede samf Nybegynder
15. maj 2002 - 00:07 #5
drevet er at af de her skumle huller der bare sluger din cd, der er værken skuffe eller sider. nej det er ikke en af de beskyttede musik cd´er men en dvd skive den åbenbart ikke ka li
Avatar billede toocool Nybegynder
15. maj 2002 - 00:18 #6
Ok, så er der vel kun ting at gøre: Adskil mac'en, afmonter drevet og skil det forsigtigt ad. Jeg har selv adskilt en del drev efterhånden, de er altså ikke så komplicerede. Bare tag dig god tid og lad være med at bruge rigtig vold! Held og lykke!
Avatar billede samf Nybegynder
15. maj 2002 - 00:27 #7
tjjja det er en af de tideligere iMac hvor det hele sidder i skærmen og det virker ikke som om den umidlbart er til at skille ad men der er vel ikke andet for end at forsøge der sidder 2 skrurer i bunden det er vel der man kommer ind
Avatar billede toocool Nybegynder
15. maj 2002 - 00:30 #8
Er den en gang blevet samlet, kan den vel også skilles ad!*GG*
Avatar billede samf Nybegynder
15. maj 2002 - 00:32 #9
det sku man mene men det virker squ mest som om den er limet sammen
Avatar billede spe Nybegynder
15. maj 2002 - 01:38 #10
Der er et hul men det er ikke særlig tydeligt men det sidder helt til højre lige indenfor sprækken og med godt lys kan du se det.Det sidder altså ikke i selve plastikkabinettet men inde i sprækken.
Avatar billede spe Nybegynder
15. maj 2002 - 01:41 #11
Kan du ikke se det så prøv alligevel med en papirklips 2-3 mm indenfor sprækkens højre kant.
Avatar billede iq-n Nybegynder
15. maj 2002 - 01:42 #12
hvilken mac har du?
Avatar billede samf Nybegynder
15. maj 2002 - 15:57 #13
jaaah jeg fandt det det er fandeme godt gemt :-)