Avatar billede paduavej Nybegynder
17. juli 2000 - 20:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Svar retur

Jeg har hørt at man kan få Outlook til at sende en mail når modtageren har åbnet en mail som jeg har sendt. Er det rigtigt og hvordan gør man evt.
Avatar billede olelar Nybegynder
17. juli 2000 - 21:30 #1
Kig under funktioner - indstillinger - kvitterínger
Avatar billede rebecca Novice
17. juli 2000 - 21:50 #2
Du åbner en ny postmeddelse,i menu linien vælger du "Vis/Indstillinger", marker med et flueben i feltet ud for teksten "Send kvittering retur når modtager har læst post".
Avatar billede keysersoze Guru
17. juli 2000 - 22:09 #3
Så vidt jeg ved, så kan man ANMODE om en kvittering på den måde som "rebecca" skriver - man kan så vist nok forhindre som modtager at man udsender denne kvittering...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. juli 2000 - 09:39 #4
Du beder om svar på Outlook - de førnævnte er svar på Outlook Express.
I Outlook 2000 skal du en længere vej:
Indstillinger, Indstillinger, E-mail vælg knappen E-mail-indstillinger, vælg knappen Registreringsindstillinger og mærk af i "Anmod om kvittering, når meddelse er læst"
Modtageren kan dog vælge ikke at sende beskeden, da den kommer til at ligge i udbakken, til afsendelse næste gang man er på nettet.
Avatar billede keysersoze Guru
18. juli 2000 - 19:01 #5
fotograf >> jeg bruger outlook 2000, og jeg kan sagtens få svar tilbage på den måde som rebecca har skrevet - det har jeg gjort i lang tid...
Avatar billede paduavej Nybegynder
18. juli 2000 - 19:31 #6
Jeg kan slet ikke genkende det i skriver om men problemet er nok at jeg ikke skrev at jeg bruger Outlook Express5. Har i flere forslag.
Nu er der flere point som undskyldning for min manglende information.
Avatar billede rebecca Novice
19. juli 2000 - 22:35 #7
Nu har jeg siddet en halv time og kigget outlook Express 5 igennem, og jeg kan heller ikke se at det kan lade sig gøre i den,"har selv Outlook 2000" men måske kan det i den sidste nye Outlook Express tror det er ver.5.5 men er ikke sikker.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. juli 2000 - 23:56 #8
Som olelar skriver er det nemt at finde i Outlook Express 5.
Vælg Funktioner - Indstillinger
vælg derefter fanen Kvitteringer og afmærk "Anmod om kvittering for læsning til alle sendte meddelelser" - så kører det!
Avatar billede paduavej Nybegynder
20. juli 2000 - 15:32 #9
Jeg ved ikke hvilken version i har men jeg giver rebecca ret det i omtaler findes ikke i min version. Det er udemærket med Funktioner - Indstillinger og her går det galt for Kvitteringer findes ikke.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. juli 2000 - 15:54 #10
Outlook Express 5.0 fra Explorer DK 5.01, ligger på alle de CDer der følger med computerbladene.
Nærmere bestemt version 5.00.2919.6600
Avatar billede rebecca Novice
23. juli 2000 - 22:51 #11
Version 5.01 kan hentes gratis på www.microsoft.dk
Avatar billede paduavej Nybegynder
24. juli 2000 - 19:54 #12
Jeg prøver at køvbe et computerblad så må vi se.