Avatar billede profix Nybegynder
14. maj 2002 - 21:45 Der er 8 kommentarer

Er der nogen der ved hvor jeg finder form / kodetekst til at inds

Er der nogen der ved hvor jeg finder form / kodetekst til at indsætte på hjemmeside hvor man
kan sende og modtage email fra ?

Modtageren SKAL være valgfri

Som på www.jetmail.dk

på forhånd tak
Avatar billede entracore Nybegynder
14. maj 2002 - 21:47 #1
Avatar billede kimiwan Nybegynder
14. maj 2002 - 21:48 #2
LUK!

Du har allerede spørgsmålet åbent eet sted.
Avatar billede hirayz Nybegynder
14. maj 2002 - 21:56 #3
CDONTS stinker

du skal bruge jMail
kan hentes www.dimac.net og det er gratis

og så kunne du jo bruge denne sourcecode til

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=8&id=812&tech_id=1

andre sider
www.activedeveloper.dk
www.script.dk
www.netstuff.dk
www.hotscripts.com
der kan du sikkert også finde noget andet
Avatar billede dmcn Praktikant
14. maj 2002 - 21:59 #4
Spørgsmål må kun oprettes en gang. Luk venligst dette ved at lægge et svar selv og acceptere det.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede razor Nybegynder
14. maj 2002 - 22:00 #5
profix, som kimiwan rigtig nok gør dig opmærksom på, må du ikke oprette kopier af dine allerede stillede spørgsmmål: http://www.eksperten.dk/spm/211322

Vær venlig at lukke dette.
Avatar billede razor Nybegynder
14. maj 2002 - 22:01 #6
Det var den coadmin koordinering vi kom fra :)
Avatar billede entracore Nybegynder
14. maj 2002 - 22:09 #7
hirayz >> Hvorfor stinker CDONTS ???
Avatar billede tmceu Praktikant
14. maj 2002 - 23:48 #8
hirayz >> jeg elsker også bare veldokumenterede statements, som "et eller andet stinker, noget andet rulez". Kigger man dine spørgsmål igennem, ser det ud som om du lige har lært at bruge JMail og mit gæt er, at du har nul eller begrænset erfaring med CDONTS.

Jeg bruger selv begge jævnligt og til det som jeg opfatter der er formålet her, vil begge kunne løse opgaven uden problemer.