Avatar billede brandborg Nybegynder
14. maj 2002 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slot1 Bundkort? Findes de stadig? Og hvor?

Hejsa...
Jeg har været så uheldig at brænde mit dejlige Asus P3b-F bundkort af =/
Well tænkte jeg... Så må jeg jo hellere købe et nyt? Men hvor kan man idag købe slot1 bundkort?
Der skal helst være 4x sdram sokler... Og min ide66 controller?
De 4x ram sokler er ihvertilfald et must da jeg ikke kan undvære en eneste af mine 640mb ram...
Og nej... Jeg har desværre ikke råd til at gå ud og smide mange 1000kr i butikkerne og så bare få en ny P4, nyt bundkort, ny strømforsyning og nyt ram =/
Og jeg har heller ikke lyst til at køre AMD (Har prøvet det =/ )
Håber meget der er nogen der kan hjælpe mig =)
Avatar billede virus Nybegynder
14. maj 2002 - 21:22 #1
Har et Asus liggende?
Finder lige modellen
Avatar billede hub Nybegynder
14. maj 2002 - 21:25 #2
Avatar billede hologram Nybegynder
14. maj 2002 - 23:18 #3
Jeg har et P3B-F liggende for det ikke skal være løgn ;)
Noget du vil købe?
Avatar billede pentium4 Juniormester
14. maj 2002 - 23:41 #4
Du kan købe dem i Zitech's Demoshop: http://www.demoshop.dk/
Avatar billede brandborg Nybegynder
16. maj 2002 - 08:25 #5
Hejsa... Tak for de mange svar...
Det viste sig dog at skidtet virkede efter en ½ times pause og skift af strømforsyning 3x... Well...
The electronic works in mysteries ways...