Avatar billede lanky Nybegynder
14. maj 2002 - 16:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Word 97 - 20-cifrede produkt ID?

JEg har en original microsoft Word 97 cd, som jeg ønsker at installere på en mindre computer. Men nu kan jeg ikke finde det 20-cifrede produkt ID. Hvad kan jeg gøre???
Avatar billede kotelet Nybegynder
14. maj 2002 - 16:21 #1
Alle produkt id''er kan bruges, du skal bare finde en ven der også har cd'en med Word og bruge hans ID, hvis han altså vil låne dig den. Han rissikerer nemlig at dit Word, bliver betragtet som en piratkopi. Meeen det sker næppe...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 16:21 #2
kontakte M$ så kan du med held få en ny tilsendt, Mener det var NanoQ der havde samme problem og han fik en ny tilsendt

MC
Avatar billede kotelet Nybegynder
14. maj 2002 - 16:22 #3
Smart!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 16:22 #4
kotelet>>>Den slags er ikke velset på Experten. Husk venligsty dette i fremtiden

MC
Avatar billede lanky Nybegynder
14. maj 2002 - 16:41 #5
15 point til mc.lucifer, men hvor bliver denne funktionalitet af?
Avatar billede kotelet Nybegynder
15. maj 2002 - 14:02 #6
MC >>> Sikke noget sludder! Så længe han har købt en original version har han jo 100% loven på sin side! Han ville, som du selv siger, altid kunne kontakte microsoft og redegøre for, at han havde tabt sit originale Produkt ID. Så slap liiiige af...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
16. maj 2002 - 10:07 #7
Ja men det er ikke lovligt at bruge en anden produkt nøgle end den der fulgte med cden, med mindre at M$ giver lov og derved sender en ny.

og nej jeg vil ikke slappe af for dette forum skal holdes fri for enhver form for warez crack osv. Vi er nogle der gerne ser experten leve videre, men det kan den ikke hvis der bliver udveklset ulovligheder

MC
Avatar billede kotelet Nybegynder
16. maj 2002 - 15:06 #8
Godt!!! Lad os starte en KÆMPE revolution mod alle småulovligheder der foregår på nettet og desuden på Eksperten.dk!!!!

Som om noget politi eller medie nogensinde vil interessere sig for om 'lanky' bruger en anden produkt-nøgle fordi han tabte sin egen... Det er da ligegyldighed af første grad, som slet ikke vedrører warez eller crack.