Avatar billede schaft Nybegynder
17. juli 2000 - 09:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Projektstyrings værktøj

Jeg har brug for et projektstyrings værktøj og har i den forbindelse selvfølgelig hørt om Microsoft Project.
Men er der andre muligheder? Er der freeware programmer som jeg kunne afprøve først?
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2000 - 09:40 #1
Staroffice fra sun. En komplet kontorpakke i freeware, som er konvetibel med Microsoft Office. Findes endda nu i en DK udgave.
Avatar billede schaft Nybegynder
17. juli 2000 - 10:52 #2
Jeg har været inde og se på StarOffice. Men jeg syntes ikke, at jeg kan se et projektstyrings program. Dog er der StarOffice Schedule, men så vidt jeg kan se er det bare en god kalender?
Findes der ikke noget tilsvarende til Microsoft Project - gerne freeware?
Avatar billede and_admin Nybegynder
17. juli 2000 - 11:12 #3
Husk at finde den rigtige kategori til spm ? Denne er som udgangspunkt til spm- til selve "Eksperten" .
Avatar billede schaft Nybegynder
17. juli 2000 - 13:13 #4
OK - Jeg lukker spørgsmålet og giver
point til khader da han jo er den eneste der har kommenteret mit spørgsmål.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
17. juli 2000 - 20:13 #5
Waou, åbent i næsten 4 timer :o))

Der er en hel del andre muligheder, men MS Project er nok det bedste, når vi snakker til et MS OS, har desværre ikke fundet en afløser der kører på Linux endnu, men Project98/2000 kan varmt anbefales...
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
17. juli 2000 - 20:34 #6
Der findes flere det rigtige afhænger af dine behov et godt program på niveau med MS project hedder Suretrak det produceres af Primavera, du kan muligvis få en demo via primavera.com
Avatar billede jakobam Nybegynder
23. februar 2003 - 14:13 #7
Jeg arbejder selv i en virksomhed, TimeLog (www.timelog.dk), som laver projektstyringsværktøjer. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have råd eller en demo version.
Avatar billede tsiersbaek Nybegynder
10. juni 2003 - 15:41 #8
Jeg synes du skulle kaste et blik på www.webintellisys.com. De markedsfører et projektstyringsvæktøj (fås både i en desktopudgave og en flerbrugerudgave), der er skrevet i java. Det er ved at blive oversat til dansk (findes faktisk allerede - i hvert fald er systemteksterne på dansk nu), og det er ikke stjernedyrt!