Avatar billede funsoft Nybegynder
14. maj 2002 - 11:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Netværk virker ik`

Jeg har et hjemmenetværk på 2 winxp maskiner. Jeg kan godt komme på internettet på begge, men hvis jeg kopier en fil/filer slukker den ene fuld stændig.
Hvorfor.
Avatar billede jakeman Nybegynder
14. maj 2002 - 11:07 #1
opdatér din driver til dit netkort
Avatar billede funsoft Nybegynder
14. maj 2002 - 11:09 #2
Det kan man ik`. Den findes ik` til xp. Det er et Sandberg kort.
Avatar billede ib_14 Nybegynder
14. maj 2002 - 11:13 #3
så er du ikke heldig for det er det der skal til ellers skal du se om du kan finde en anden xp driver men det er ikke sjovt og vil mest tænkeligt blive svært
Avatar billede funsoft Nybegynder
14. maj 2002 - 11:18 #4
Før da jeg havde win98 virkede det perfekt. Nu virker det ik` med xp. Du har nok ret, og jeg har da også prøvet. Jeg tænkte bare det kunne godt være der var en der ude der havde en løsning på xp problemet.
Avatar billede zeidjon Nybegynder
14. maj 2002 - 11:23 #5
Som tidligere nævnt så er det dit netkort som skal opdateres før det virker nyt styresystem og der skal nye drivere til... xp er meget forskellig fra Win9x.

Min computer crashed hele tiden og det tog mig en uge at finde ud at det var netkortet skulle opdateres til at køre under xp..

Men ok problemet er ikke så stort da du for 100,- kan få et netkort der understøttes af xp.. ja eller du kan jo vente og se om dit netkort bliver opdateret...

ZeiDjon
Avatar billede funsoft Nybegynder
14. maj 2002 - 11:29 #6
I know. Men jeg er for nærig. Jeg gav 249kr. for mit Sandberg kort, så har jeg jo ik` lyst til at ofre yderligere 100kr. på et nyt, hvis man kunne få det andet til at virker ordenligt.
Avatar billede krofar Nybegynder
14. maj 2002 - 11:46 #7
Den diskette der fulgte med dit netkort indeholder en driver til Win 2000, den virker fint med XP hos mig.
Avatar billede krofar Nybegynder
14. maj 2002 - 11:48 #8
Gå ind på www.sandberg.net, der er også en driver til xp.
Avatar billede krofar Nybegynder
14. maj 2002 - 11:51 #9
Hvorfor afviser du uden begrundelse?
Avatar billede funsoft Nybegynder
14. maj 2002 - 11:52 #10
Jeg bruger win 2000 driveren, og nej der er ik` driver til xp. Sandberg har lavet 2 kort med forskellig chipset. Den ene er der xp drivere til, ik` mit.
Avatar billede funsoft Nybegynder
14. maj 2002 - 11:52 #11
Sorry, men det løste ik` mit problem.
Avatar billede funsoft Nybegynder
09. september 2002 - 12:53 #12
Ingen kunne løse Sandberg problemet.