Avatar billede qivaaqi Nybegynder
14. maj 2002 - 04:19 Der er 3 kommentarer

Hej alle

Hej eksperter, Win XP, Alton 1000 Mhz, 256 SD-ram, Quickcam express (software Logitech Quick cam).. Det er hvad der er i min PC.

Problem:
Logitech softwaren virker, men, lige når jeg starter selve Webcam, så ser jeg mig selv et øjeblik (d.v.s. den virker et øjeblik m. bevægelse m.m.), derefter ca. 2 sec. så stopper programmet uden advarsel eller noget som helst.

Resultat:
Fast (eller et sidste snit af billede) i programmet Logitech Quick cam...

Hjæææælp, det haster fordi, min søn bliver størrer og størrer, og min familie vil ellers se ham. :o)

Håber i svarer snart.

PS: Jeg vil helst ikke bruge andre programmer end den program jeg bruger.

Nu har jeg hentet den nye software fra: <http://download.com.com/3000-2348-8445889.html?tag=lst-0-2>
Det ser ud til at prgrammet virker, men! Den kræver at man fjener den gamle version, og den er beskadiget! Der kommer en afbrydelse under intallationen. :o(
Så når jeg prøver at installere den gamle version, bare for at frembringe uninstall funktioner m.m. så kommer der også et abrydelse..

Hvad kan jeg dog gøre? (Jeg ligger en extra point i denne kategori hvor der står: Quickcam express USB
" I alt er der 120 point til den der kommer med et ordenligt forslag. D.v.s. ikke noget med geninstallere XP eller lign. som tager langtid.
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
14. maj 2002 - 05:09 #1
Det ser ud til at Webcam ikke virker i alle programmer. Det er f.eks. Netmeeting -jeg var så glad for da jeg havde 98 og Me- som heller ikke virker!

Læs mit problem!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. maj 2002 - 08:36 #2
hvorfor tror du at der ikke er respons, du stiller betingelser som ingen vil honorere mned hjælp.

Du skriver:
" I alt er der 120 point til den der kommer med et ordenligt forslag. D.v.s. ikke noget med geninstallere XP eller lign. som tager langtid.

Tror ikke der er nogen let løsning på problemet uden de store armbevægelser, sorry!
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
14. maj 2002 - 18:16 #3
Nå, så finder jeg bare nogle andre eksperter!
M.h.t. point 120, så er det et tegn på, at man meget gerne vil hjælpes, og derfor giver en extra point, så folk (såkaldte eksperter) kan komme i sving med det samme.
Iøvrigt kan jeg bare lave en anden bruger, derefter oprette samme spørgsmål!

Det er ikke noget stort krav, at spørge: "XP fryser når jeg bruger min Webcam, hvad skal jeg gøre?" El.lign.

Betingilsen er blot, at jeg ikke vil geninstallere XP, som jeg allerede har gjordt, som ikke var til nytte.    :o(

Pointerne vil bare 'flyve' hvis i ikke svarer. Så kom i gang eksperter!