Avatar billede uranhjorten Nybegynder
13. maj 2002 - 22:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iq-n er du der??

Hej Iq-n jeg har lige nogle spørgsmål til dig angående den der virus... jeg kan ikke huske hvad den der fil hed som var infected med virus, hvad gør jeg så??
Hvis du svare mig får du 50 point mere end de andre som hjalp.
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
13. maj 2002 - 22:37 #1
Avatar billede iq-n Nybegynder
13. maj 2002 - 23:35 #2
Gå ind i norton -> Rapporter -> Aktivitetslog der kan du se hvad Kazaa filen hedder (skriv det ned).

Derefter flytter du alle de filer i "My Shared Folder" (kazaa mappen), som du er sikker på ikke kan være den smittede over i en anden mappe. så husker du på hvad der ligger tilbage i mappen (hvis der er noget).
Så Genstart computeren i fejlsikker tilstand led først efter kazaa filen og slet den hvis den er der.
Hvis ikke så ser du hvad der er tilbage og hvad der ikke passe med din hukomelse sletter du (det bør være den).
Avatar billede iq-n Nybegynder
14. maj 2002 - 16:57 #3
Er du der?
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
14. maj 2002 - 18:27 #4
iq-n?
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
14. maj 2002 - 18:33 #5
mange tak
Avatar billede iq-n Nybegynder
14. maj 2002 - 19:22 #6
Du fandt ud af det?