Avatar billede uranhjorten Nybegynder
13. maj 2002 - 22:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆLP(undskyld men jeg har ikke flere point)

Jeg har for nogle timer siden (gentagene gange) modtaget besked fra norton antivirus at jeg har VBC.Loveletter.C men nu kan mit norton ikke finde det.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:19 #1
Mon ikke det er forsi Norton har smidt det i karantæne
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 22:22 #2
det skal du passe på med jeg er lige blevet ramt af det norton kalde en trojansk hest den sagde ikke navnet eller ip'en den kom fra. og jeg så aktiv jeg var scanede min pc og jeg trode da også at den var væk.. næste dag da jeg tændte denne pc kunne den ikke starte windows p.g.a. en "hardware fejl" jeg hved desvære ikke hvem eller hvordan jeg kan hjælpe men hvis du ikke får noget hjælp så kan du "bare" lade pc'en stå tændt hele tiden indtil du får noget.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
13. maj 2002 - 22:23 #3
Bare lige til din egen orientering, har du samme spørgmål åbent her http://www.eksperten.dk/spm/210813, og hvis du mangler point kan du da bare lukke spørgsmålet selv, og så overføre poiint her til, men jeg vil foreslå du gav point til dem der har svaret i det andet spørgsmål! Og eftersom spørgsmål ikke må oprettes to gange synes jeg du skal lukke det ene af dem (dette spørgsmål!)

- Rasmus!
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:24 #4
Har du opdateret din viruschecker ? Det er nødvendigt. Alternativt er der også nogle steder på www hvor der er viruscheckere du kunne prøve. Desværre kan jeg ikke lige huske linken, men det må der helt sikkert være en anden der kan. Behold du bare dine point for min skyld. Virus er noget l... og skal bekæmpes og man skal ikke tjene på andres ulykke.
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
13. maj 2002 - 22:25 #5
Rasmus: Ja de skal have deres point men jeg skal bare lige være sikker
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
13. maj 2002 - 22:26 #6
undskyld men jeg lukker lige det her spørgsmål jeg havde lige glemt at jeg ikke havde prøvet nogen af de der links sorry
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
13. maj 2002 - 22:26 #7
uranhjorten> Okay så!

- Rasmus!
Avatar billede nicidem Nybegynder
13. maj 2002 - 22:54 #8
Var det mens du downloadede fra kazaa du fik meddelelsen af du havde loveletter?