Avatar billede stoneballs Nybegynder
13. maj 2002 - 18:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Border omkring et link... muligvis med css

Daw daw jeg har et FUCKING problem jeg skal have sådan at når man bevæger musen over mit link (HOVER) så skal den på en eller anden mærkelig måde få en "border" uden om hvis nogen forstår hvad jeg mener... hvis i ikke gør må i jo skrive det. Jeg ved ikke om man overhovedet kan men håber jeg sq med css eller noget andet... håber nogen kan hjælpe mig

//Raller
Avatar billede =maddog= Nybegynder
13. maj 2002 - 19:00 #1
:hover {
border: 1px solid black;
}
Avatar billede c0d3r Nybegynder
13. maj 2002 - 19:00 #2
når det er for nemt
Avatar billede stoneballs Nybegynder
13. maj 2002 - 19:00 #3
tak sq skal lige teste den 2 sek
Avatar billede stoneballs Nybegynder
13. maj 2002 - 19:05 #4
Fuck hvordan laver man så gennemstreget i css ?
Avatar billede =maddog= Nybegynder
13. maj 2002 - 19:06 #5
hvorfor har du afvist mit svar. jeg har svaret på dit spørgsmål!!
Avatar billede stoneballs Nybegynder
13. maj 2002 - 19:06 #6
sorry det var et uheld jeg trykkede bare DOH
Avatar billede =maddog= Nybegynder
13. maj 2002 - 19:07 #7
text-decoration:line-through;
den var gratis
Avatar billede =maddog= Nybegynder
13. maj 2002 - 19:07 #8
admin bliver underettet hvis de point ikke bliver afleveret NU!
Avatar billede stoneballs Nybegynder
13. maj 2002 - 19:09 #9
LoL hvad det fuck skal jeg gøre ? kom til at give mig selv dem LooooooooooooooooooooooooooooooooooooL opretter et nyt spg på 50 point den hedder lolkajlol
Avatar billede stoneballs Nybegynder
13. maj 2002 - 19:11 #10
svar et eller andet dumt på spørgsmålet lolkajlol så Godkender jeg dig... !!!