Avatar billede chillhouse Nybegynder
13. maj 2002 - 18:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Køb af Bærbar!!!

Jeg skal ud og købe mig en bærbar, har 10.000 kr.

Er der nogen der kan vejlede mig lidt mht hvad jeg skal holde øje med! Har hørt at der er stor forskel på kvaliteten af processorer.

Ved godt at det ikke er vildt mange penge, men har sgu ikke flere!!!
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
13. maj 2002 - 18:49 #1
Jeg tror denne kunne opfylde nogle krav: http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=S183E-00V3HDK
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
13. maj 2002 - 18:50 #2
Dog er celeron ikke den kraftigste processor på markedet, men til 10000kr. tror jeg ikke du får den meget bedre end lige godt 1GHz
Avatar billede chillhouse Nybegynder
13. maj 2002 - 18:54 #3
Ok, men er en celeron ikke en temmelig dårlig processor?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 19:01 #4
En Celeron er langtfra det hurtigste du kan få fingrene i, men for 10.000 kr. får du (desværre) ikke meget kvalitets-pc.
Avatar billede chillhouse Nybegynder
13. maj 2002 - 19:05 #5
En fra min klasse har købr en rigtig god IBM brugt, er det noget der kan tilrådes?
Avatar billede chillhouse Nybegynder
13. maj 2002 - 19:05 #6
Købt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. maj 2002 - 19:46 #7
chill>> Du skal bare sikre dig, ved afprøvning, at maskinen fungere, samt at sælgeren har en kvitering så du ikke køber noget ulovligt.
Avatar billede mini-me Nybegynder
13. maj 2002 - 19:47 #8
www.mediamarkt.de
Prøv lige at kigge nogle blærbare der !! ;-) Det er godtnok i tyskland... men der er MEGET mere for pengene !!
Avatar billede baryleren Nybegynder
13. maj 2002 - 20:51 #9
Telebutikkens Webtech pcer også nede i en fornuftig pris (www.telebutikken.dk det direkte link var på 100 tegn, så du må selv ind og finde dem, men starter på 9995.-)
Ellers er der også denne Acer til 10.195.- med noget bedre specifikationer ( http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=9149S01K0D )

Mvh
Thomas
Avatar billede baryleren Nybegynder
13. maj 2002 - 20:54 #10
Glemte lige at det sku være et svar jo =0)

Men kan tilføje at min kusine lige har købt en toshiba notebook i Bilka til 8495.- med en celeron 800 Mhz processor, og den kører fint divX film som er nogenlunde det mest krævende man kan udsætte en billig bærbar for.
Avatar billede chillhouse Nybegynder
13. maj 2002 - 20:56 #11
tak for det...
Avatar billede baryleren Nybegynder
13. maj 2002 - 21:57 #12
Argh! så glemmer jeg (igen) at skifte over til svar.. Nå... håber du får en go bærbar =0)