Avatar billede hono Nybegynder
13. maj 2002 - 16:14 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Cliche - igen igen

Ja, så må jeg stille mig op i den endeløse række af folk, der har problemer med cliche. Jeg har bestilt webhotel hos dem, og det er betalt og det hele. Men det er ved at være nogle uger siden, og jeg har ikke fået noget respons. Har det været det samme for jer andre, der har webhotel hos dem? Hvor lang tid gik der, og hjælper det at give dem en lille påmindelse?

Hono
Avatar billede lequet Nybegynder
13. maj 2002 - 16:17 #1
Jeg ville klart lige sende en pæn påmindelse... Det kan selvfølgelig skyldes at de er inde i en periode med voldsomt mange kunder, og du simpelthen er forsvundet i deres system, jeg ved det ikke, men en god start er lige at skrive til dem :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. maj 2002 - 16:20 #2
eller bedre endnu, ring til dem, det giver ofte et bedre resultat at tale personligt med en ansvarlig
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 16:23 #3
..Cliche.dk har vidst nogle problemer...

Bl.a. er en af deres Supportere skredet med øjeblikkeligt varsel...
Avatar billede hono Nybegynder
13. maj 2002 - 16:23 #4
...så det er trods alt ikke normalt med så lang ventetid hos dem? Det er gået hurtigere for jer andre, eller hvad?

Hono
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 16:49 #5
Cliche.dk er generelt noget SH*T! :)

Det er ved at gå op for dem, at der er nogle omkostninger, når man har et firma og at man ikke bare kan lange ud til billige priser.. det koster jo lidt =)
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 16:53 #6
http://www.eksperten.dk/spm/208560 her er man også MEGET utilfreds med Cliche.dk!
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. maj 2002 - 18:03 #7
Cliche er vist udemærket til den pris hva?
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. maj 2002 - 18:06 #8
error_404> Hvorfor tror du at det er ved at gå op for dem at der er udgifter ved et firma? :o)
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. maj 2002 - 18:08 #9
Hvad kan man egentlig få for 300 Kr eks moms om året hos de andre udbydere.
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. maj 2002 - 18:17 #10
Et webhotel med ca. 5-10 MB plads og en masse andet samt god og sikkert linier og support :o)
Avatar billede praetorian Nybegynder
14. maj 2002 - 13:24 #11
5-10 MB, Bah kan jeg ikke bruge til en dyt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. maj 2002 - 13:27 #12
praetorian> Du spurgte og jeg svaret. Hvis man ikke vil betale prisen, så får man varen til den pris man giver.

Køber du et nyt til tv til 1000 kr. så regner du vel ikke med sammen kvalitet som en Sony/JVC til 6000 kr?

Ingen seriøse webhoteller vil begynde at sænke priserne som cliche.dk, for vi ser dagligt spm. om dem og det ser ikke altid godt ud.
Avatar billede praetorian Nybegynder
14. maj 2002 - 13:28 #13
Stadigvæk 300 kr på årsbasis. Så får man garanteret kun 1 MB, hvis man både vil have database,ASP,PHP og Front Page Extensions samtidigt med. Mail gider jeg ikke have da jeg selv kører mail server.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. maj 2002 - 13:34 #14
For 300 kr. kan du da nemt få..

5 MB, ASP, Frontpage el. FTP, Cgi/Perl, PHP, WAP, SSI, Statistik, Mail admin, Access db og mail konto.

Men du kan jo alle steder få dem til at lave MX hen til din mailserver, men det er jo ikke noget du opnår rabat ved nogen steder.

Men hvis du ikke kan bruge 5MB til noget og skal op på 100 MB plads og masser af andre ting for 300 kr. Jamen så er der kun et sted og det er cliche eller et gratis sted og der er jo ingen garanti for noget.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. maj 2002 - 13:35 #15
Oplyste ting kommer naturligvis an på om du ligger på dig en windows eller Unix server, men det siger jo sig selv..
Avatar billede praetorian Nybegynder
14. maj 2002 - 19:05 #16
Skal ikke bruge mail konto da jeg selv har min egen mail server til at ordne det. Pt fylder min side 3,14 Mb og så har jeg en database. Men vil gerne have noget plads til at boltre mig på, samt mulighed for at kunne rode med både PHP/ASP både for sig selv og i forbindelse med en database samt Front Page Ext.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. maj 2002 - 19:10 #17
Det skal du da bare havde lov til så. Men der er for mig en del plads fra 3 til 10 MB plads..

Men hvis du ønsker adgang til Frontpage og FTP på samme tid, så skal du nok finde et sted hvor de kan lave denne løsning.

Det får du ikke ret mange steder, da Frontpage og FTP hurtigt kan give dig connect fejl som faktisk kunne undgås ved at vælge enten eller og hvad skal man også med dem begge.
Avatar billede tpipper Nybegynder
15. maj 2002 - 14:02 #18
Jeg har sQ også hørt om mange tilfredse kunder hos Cliche, men det du fortæler om lyder ikke særlig "prof" !
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. maj 2002 - 14:12 #19
tpipper> Start med at lave en søgning på cliche her på eks. og hør folk, så går du ind i nyhedsgroup bagefter og læser lidt.

Det er nok mest prof ikke at blande både Frontpage og FTP sammen jo, men jeg ved ikke om cliche overhoved gør det..  Men kender du nogen webhoteller hvor de åbner for både Frontpage og FTP på samme tid?
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. maj 2002 - 16:09 #20
tpipper> Kunne man få en kommentar fra dig omkring din udtale eller har du fundet ud af, at det var noget l... du skrev?
Avatar billede hono Nybegynder
21. maj 2002 - 16:27 #21
Nå, nu har jeg ringet (efter forgæves at have mailet). Nu ser det ud til at hjælpe. Endeligt :)

Hono
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:27 #22
Hvordan gik det? Fik du den fornødne hjælp, eller??