Avatar billede cyberraga Nybegynder
13. maj 2002 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende voice i CS

Hej,

af en eller anden grund, kan jeg ikke bruge mikrofonen når jeg spiller CS. Den virker fint når jeg tester den under voice setup. Hvad kan der være galt?

CyberRaga
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 15:16 #1
måske er den ikke aktiveret under "custumize" (ikke helt sikker på stavningen) den ligger play cs>custumize der kan du også indstille volumen

(jeg er dog lidt usikker da det er lang tid siden jeg sidst har spillet cs)
Avatar billede wanix Praktikant
13. maj 2002 - 15:27 #2
hvis du har inst PLBots så deativere de den. Så skal du deaktivere dem, så bliver microfonen aktiveret igen.
Avatar billede cyberraga Nybegynder
14. maj 2002 - 12:40 #3
Jeg bruger sgu ikke bots! Jeg snyder heller ikke!
Jeg har selv klaret den, man skulle jo aktivere en tast til voice communication, ellers tak!