Avatar billede kotelet Nybegynder
13. maj 2002 - 10:33 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til en spillefilm

Jeg arbejder som Kostumier på en dansk spillefilm og har ENORMT meget brug for billeder eller præcise forklaringer(inkl. billeder) på, hvordan Græske politiuniformer ser ud (idag!) Hvis i ikke ved det, ville de alligevel være rart at få at vide hvor jeg ellers kan spørge folk.

Jeg har søgt på HELE nettet og har ikke fundet mere end 3-4 mindre gode billeder.

På forhånd tak
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
13. maj 2002 - 10:35 #1
Har du prøvet på www.google.com Under billeder

MC
Avatar billede kotelet Nybegynder
13. maj 2002 - 10:43 #2
Jeg har prøvet Google, Altavista, Searchhound og Jubii. Både under billeder og på side-søgning. Hvis jeg har fundet noget, har det som regel været de samme billeder på alle sider.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
13. maj 2002 - 11:05 #3
http://www.alltheweb.com/search?cat=web&cs=utf-8&l=el&q=politi

Måske der er noget her, har søgt på politi i Grækenland

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
13. maj 2002 - 11:20 #4
Kan det bruges
Ja jeg fatter ikke den måde de skriver på :-) sååå jeg ved det ikke

MC
Avatar billede kotelet Nybegynder
13. maj 2002 - 11:30 #5
Det kan desværre ikke bruges. Det skal siges at jeg også selv har forsøgt at søge på diverse græske søgemaskiner.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. maj 2002 - 16:08 #6
Indrømmet, det er ikke specielt tydeligt og er fra 2000.. men måske du kan få noget ud af dette:

http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/europe/newsid_782000/782245.stm
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. maj 2002 - 16:10 #7
Avatar billede baryleren Nybegynder
13. maj 2002 - 23:15 #9
var et svar (men leder videre) =0)
Avatar billede baryleren Nybegynder
15. maj 2002 - 14:38 #11
Finder du noget du kan bruge eller er du gået helt i koma? Kan da godt lede videre.. =0)
Avatar billede kotelet Nybegynder
15. maj 2002 - 14:40 #12
Tjoh. Det er vel ok. Der er bare ikke nogle billeder, der er i særligt godt fokus eller særligt tæt på. Det skulle helst være nogle billeder med flere detaljer. Men det er jo også 200 point. :-)
Avatar billede kotelet Nybegynder
15. maj 2002 - 14:44 #13
(Det er desuden billeder af ganske normale politibetjente jeg har brug for. Ikke generaler eller uro-betjente.)
Avatar billede kotelet Nybegynder
16. maj 2002 - 08:12 #14
Tror i, i kan finde noget. Jeg kan evt. oprette et spm. senere med flere point i.
Avatar billede kotelet Nybegynder
19. maj 2002 - 02:35 #15
Jeg lukker.. Tak for hjælpen!