Avatar billede abj Nybegynder
15. juli 2000 - 15:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Valg af printer

Jeg ønsker at købe den bedste printer til ca. 15-1700 kr. der findes på markedet. Den skal være pålidelig og lave flotte farvefotoprint. Har overvejet HP 930c ell Epson Stylus 760.
Håber nogen kan hjælpe en ikke-kyndig...

vh Anders
Avatar billede €yston Nybegynder
15. juli 2000 - 17:14 #1
HP 930c kan jeg godt anbefale, bruger den selv og er mere end fuldt ud tilfreds med dens foto udprintninger.
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. juli 2000 - 19:45 #2
Og jeg kan anbefale at købe en epson.Det bedste du/abj kan gøre er at få nogle prøveudskrifter fra begge printere(helst et af dine egne billeder) + priser på farvepatroner. også selv se hvilke print du bedst kan lide kontra priserne på farvepatronerne.
Avatar billede wolf_ Nybegynder
17. juli 2000 - 21:26 #3
Jeg har for et stykke tid siden set en test på printeres pris pr. udskrift og der er HP klart det billigeste både i farve og sort/hvid, så selv om deres farve petroner måske er dyre at købe er det det billigste i længden, jeg harv selv en HP 840c og er fuldt ud tilfreds med den.

jeg har givet ca. 1300,- for den i Bilka