Avatar billede bamse2000 Nybegynder
12. maj 2002 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Printer: Canon BJC6100 vil ikke udskrive sort?

Hej eksperter!

Ja, min printer vil ikke udskrive sort, men kan godt bruge de alm. farver......
Hvad skal jeg gøre?
Jeg HAR kontrolleret om der sidder noget løst og endda skiftet en splitter ny blækpatron ud med en anden...
Jeg har også prøvet at rense kontaktfladerne, men intet virker.
Printeren tror desuden at alt er ok, og kommer ikke med fejl-meddelelser... Fjerner jeg den sorte patron, "udskriver" den bare videre, men fjerner jeg farverne, kommer der en fejl...

Det ser altså ud til at den sorte del er blevet beskadigt, eller hvad?

tak!

Bamse!
Avatar billede baryleren Nybegynder
12. maj 2002 - 22:38 #1
hejsa.

Nu ved jeg ikke så meget om canon printere, og det lyder som om du har gjort det meste af hvad man som alm. forbruger selv kan gøre.

Her er link til canons support side http://www.canon.dk/framesets/main.htm?page=support Hvis du stadig har garanti på din printer er telefonsupport gratis.
Avatar billede baryleren Nybegynder
12. maj 2002 - 22:39 #2
ud over alm. telefontakst =0)
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
12. maj 2002 - 22:41 #3
Den står der ikke, BJC - 6100?
Avatar billede baryleren Nybegynder
12. maj 2002 - 22:47 #4
som sagt kender jeg ikke så meget til canonprinter og ved derfor heller ikke hvor gamle modellerne er.. hvis din printer er en gammel model, er der for det første ikke gratis online telefonsupport (gælder kun i garantiperioden) og for det andet kan det tit bedre betale sig at købe en ny printer, da selv de billigste printere idag, snildt matcher en printer der bare er 2 år gammel
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
12. maj 2002 - 22:49 #5
det er rigtigt, men jeg har lige købt blæk for 500kr... skulle prøve at redde dem..
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
12. juni 2002 - 20:36 #6
ok tak, har købt ny printer...