Avatar billede janish Nybegynder
15. juli 2000 - 02:16 Der er 2 kommentarer

DAVE !!!!

hi folk
hvor kan jeg programmet (DAVE) hvad kan det, er det gratis
Avatar billede vogel Nybegynder
25. juli 2000 - 11:01 #1
Du kan købe det hos de fleste Apple forhandlere i DK.
Eller direkte fra den nærmeste distributør´s hjemmeside. De ligger godt nok i Sverige: http://www.about.se/Produkter/-pc_mac_integration.htm

Pris ca. DKR 1.240,00 excl. moms.

Nyeste version er 2.5

Med Dave kan du aggere på en NT server på samme vilkår som en almindelig NT klient. Derudover behøver du ikke at ændre nogle opsætninger på NT serveren, hvilket er en fordel i mange NT miljøer, hvor IT cheferne ikke er meget for at ændre deres servere til fordel for et par Mac´s.

Producent: http://www.thursby.com/products/dave.htm
Avatar billede tylkum Nybegynder
22. december 2000 - 12:49 #2
Hvis du kan komme afsted med det, så brug i stedet PCMacLAN. Det er meget mere stablit end DAVE. Til gengæld skal det installeres på PC\'en. Men så får du også en stabil forbindelse. DAVE er ok. til en enkelt CPU, men skal man kunne stole på forbindelsen, og skal den evt. også kunne bruges på WAN, er min erfaring, at PCMacLAN, er klart det bedst...