Avatar billede krohn Praktikant
12. maj 2002 - 18:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Styring af tidsforbrug

Jeg mangler noget software til at tidsbestemme internet forbrug, min far vil gerne have det så der bliver lukket ned for min søsteres adgang til nettet, så når der ex. efter 2 timers surfing lukkes ned, og der skal så et password til at åbne igen
Avatar billede zaditor Nybegynder
12. maj 2002 - 18:10 #1
Hvem er jeres udbydere?
Avatar billede zaditor Nybegynder
12. maj 2002 - 18:11 #2
Hvis det er Opasia, kan du gå ind på www.eservice.opasia.dk og se hvor lang tid hun har brugt
Avatar billede zaditor Nybegynder
12. maj 2002 - 18:12 #3
Men lige noget software, kender jeg ikke til.
Avatar billede krohn Praktikant
12. maj 2002 - 18:16 #4
Det er TDC der er hans udbyder, men det er ikke nok at se der skal kunne lukkes ned for den pcs adgang til indernettet, men ikke lokalnet
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 18:17 #5
Avatar billede krohn Praktikant
12. maj 2002 - 18:25 #6
Ok men jeg glemte lige at sige at det er ADSL
Avatar billede zaditor Nybegynder
12. maj 2002 - 18:27 #7
Så tror jeg altså ikke at du kan. Det kan du heller ikke.
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. maj 2002 - 19:38 #8
Har din søster sin egen computer?
Har i router?

Gennerelt nogle flere oplysninger savnes.
Avatar billede krohn Praktikant
12. maj 2002 - 19:44 #9
Ja der er en pc med xp i hendes værelse
Den er en del af et stjerne netvære, med en TDC ADSL forbindelse
Der er en router >> Switch >> hub
Netvreket er delt i to submasks.....
Og hvis du vil vide det så er der hjemme i mit hus en WOL ADSL forbindelse,,, nej det er jo ligemeget, da det er oppe hos dem det sker;;;
Avatar billede krohn Praktikant
15. maj 2002 - 16:15 #10
Har fumdet noget på tucows, og en del på google,,, Når jeg finder det jeg skal bruge kommer der et link ind
Avatar billede zordrack Nybegynder
22. maj 2002 - 02:07 #11
tving hende til at hoppe igennem en af de andre maskiner med en proxy på og så vælg en proxy hvor tidsforbrug kan styres.

Zordrack
Avatar billede krohn Praktikant
06. november 2002 - 11:23 #12
Jeg lukker dette sp nu. Hun er gået med til pc frie dage istedet :)