Avatar billede møller Nybegynder
14. juli 2000 - 23:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til scanner mrk. Photomaker 6 E

Efter computernedbrud mangler jeg en driver til denne scanner. Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2000 - 00:22 #1
Hvad med producentens hjemmeside?

Det ser ud til når man søger Copernic, at det er et gennerelt problem med driver til den scanner. Hvem er producenten?

Avatar billede driis Nybegynder
15. juli 2000 - 01:39 #2
Efter lidt research er jeg kommet frem til, at producenten hedder "Optrox", (=No-Name)

Prøv denne her driver, og se om det virker:
http://www2.driverzone.com/drivers/optrox/drv32.exe
Avatar billede driis Nybegynder
15. juli 2000 - 01:41 #3
... Efter hvad jeg har kunnet læse mig til er ovenstående driver en fælles driver for alle scannere i PhotoMaker 6 - serien
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 15:24 #4
møller>>> Vil du acceptere svaret ?