Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 12:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Grafikort!!!!!!!!!

Hejza.

Jeg har en gammel Køler fra min Pentium 2.
Det er en Fra Acorp
Kan jeg bruge den på mit grafikort???

Hvor meget vil det hjælpe ???
Avatar billede tofferman Nybegynder
12. maj 2002 - 12:21 #1
Hvis der er monteringshuller der passer, og undersiden af køleren kommer i kontakt med gpu´en, så kan du sagtens bruge det.

Du skal bare passe på hvis det er en tung køler, for den kommer til at hænge nedad.

Hvor meget det hjælper afhænger af hvilket grafikkort du har, og hvor god luftgennemstrømning der iøvrigt er i dit kabinet. Så det er svært at sige.

Husk iøvrigt at lægge et tyndt lag kølepasta mellem køleren og gpu´en.
Avatar billede navlis Nybegynder
12. maj 2002 - 12:21 #2
Flere oplysninger tak.
Har du pro. nu med dit grafikkort, hvis ikke så lad være med at montere en køle.
Venlig Hilsen
Navlis
Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 12:27 #3
det er en 50*5´0 cm.

kan jeg ikke bare bruge strips.
der sidder kølerprofil på kortet nu skal den bare blive siddenede
Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 13:09 #4
ups 5*5 Cm
Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 13:10 #5
Flere oplysninger tak.
Har du pro. nu med dit grafikkort, hvis ikke så lad være med at montere en køle.
Venlig Hilsen
Navlis

hvad står pro for
Avatar billede navlis Nybegynder
12. maj 2002 - 13:15 #6
Problemer :-)
Navlis
Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 13:21 #7
ja jeg har et problem.

når det er overcloket og jeg spiller wolfenstien return to castel kommer der en masse grafik fejl så
Avatar billede navlis Nybegynder
12. maj 2002 - 13:52 #8
Hvad hedder dit grafikkort & hvor stor er din Cpu?
Navlis
Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 13:54 #9
aner ikke hvad det hedder.
Knald ukendt.

En AMD XP 1600+
Avatar billede navlis Nybegynder
12. maj 2002 - 14:00 #10
Jeg har lige købt et GEforce 3 ti 200 (Noname) til
1300.-, Jeg tror også du skulle investere i et nyt GK.
Navlis
(hvis du ikke ved hvilket grafikkort der sidder i din maskine bør du
finde ud af det så du kan ligge de rigtige driver ind!)
Avatar billede mystic Nybegynder
12. maj 2002 - 14:08 #11
det er et noname altså har intet navn
Avatar billede tofferman Nybegynder
15. maj 2002 - 00:13 #12
Til spørgsmålet om køleprofilen. Der må KUN være 1 og kun een køleprofil. Du kan ikke sætte 2 køleprofiler oven i hinanden, for køleeffekten ville helt forsvinde. Så skal du hellere lade helt være.