Avatar billede blaavand Nybegynder
12. maj 2002 - 12:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte hjemmeside til tyske byers net

Vihar en hjemmeside med udlejning af sommerhuse.

Er nogen bekendt med om man kan koble sig på tyske byers net?

I bekræftende fald, hvilke byer tilbyder denne mulighed?

Mange hilsner
Blaavand
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2002 - 12:12 #1
har tyske byer intra net eller hvordan skal det her forståes?
Avatar billede ducks Nybegynder
12. maj 2002 - 14:52 #2
er det ikke bare at snakke med turistkontorerne i området ???
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. maj 2002 - 12:02 #3
Du kan ikke koble dig direkte til de tyske bygers net, du kan måske kontakte de enkelte bynets webmastere og få dem til at ligge et link til dine sider, Især hvis du selv gør forarbejdet, d.v.s. finder de sider hvor det ville være relevant at placere et link tio dig samt laver den relevnte tekst, så webmasteren bare skal klippe din tekst ud og sætte den ind.

Noget andet du bør kikke på er at optimere og tilmelde til de tyske søgemaskiner, det kunne med stor sikkerhed give dig noget meget relevant tysk trafik. Jeg har selv gennemført en sådan kampange for noget ferie udlejning med står succes. De fik deres investering hjem 6 gange det første år

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
29. maj 2002 - 20:18 #4
Jeg gad egentlig at vide: Er internettet anderledes i Tyskland? De der webmastere som de tyske byer har, er det nogle som byernes bogmestere vælger?
ER TYSKERNE GRATIS PÅ INTERNETTET? Altså en slags offentlig ydelse (vi har gratis skoler, hospitaler, etc.)? Hver kommune, hver sit lokalnetværk som er på nettet via fælles forbindelse?

Uanset hvad, så få så mange sider (sproget ligemeget) som muligt til at linke til dig, link tilbage til gendgæld. Så kommer du højere på Google, den er der sikkert også mange tyskere der bruger!
Avatar billede blaavand Nybegynder
29. august 2002 - 19:53 #5
ok det prøver jeg
Avatar billede blaavand Nybegynder
29. august 2002 - 19:55 #6
Tak for svaret , jeg arbejder videre med sagen
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. august 2002 - 20:03 #7
Hvis du vil markedsføre dig på det tyske marked, er internettet et stærkt våben til dette. Så fremt det er det du er ude efter kan jeg sagtens give dig en lang række pointers til hvordan du gør det med success
Avatar billede blaavand Nybegynder
30. august 2002 - 21:28 #8
Ok det vil jeg meget jerne have.
Avatar billede blaavand Nybegynder
19. januar 2003 - 09:11 #9
Tak for svarene til alle, det er aktid dejligt med reaktionerne
Avatar billede stebit Praktikant
21. september 2016 - 03:58 #10
Ja, nettet (Google) er et godt sted at starte.
Vi tilbyder at hjælpe med dette: http://www.seotext.dk/tysk-linkbuilding/