Avatar billede teit Nybegynder
12. maj 2002 - 08:32 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

PHP3 program?

Hey
Findes der et program tilsvarende Dreamweaver til at lave/redigere hjemmesider programmet i php3?
Kan Dreamweaver benyttes til php3?
Teit
Avatar billede 7th Praktikant
12. maj 2002 - 08:45 #1
Menes hvis nok det kun er dreamweaver ultra. Ellers kan enhver editor jeg bruges.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 08:56 #2
Jeg vil fortrække EditPuls...

den er god til PHP, og alt andet.

Det skal dog siges den slet ikke er som Dreamweaver..

// Henrik Henneberg
Avatar billede 7th Praktikant
12. maj 2002 - 09:15 #3
Jeg bruger Tsw International II. Har en god syntaks highlighting af php. Kan downloades gratis på http://www.tsw.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2002 - 09:24 #4
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2002 - 09:24 #5
Avatar billede binderup Nybegynder
12. maj 2002 - 10:04 #6
Dreamweaver MX som du kan hente i en preview udgave hos macromedia kan arbejde med PHP - programmet er endnu ikke frigivet, men det sker sikkert inden så længe.

Hvis du er villig til at bruge de penge Dreamweaver koster så kan jeg anbefale at du måske ser på Slickedit (www.slickedit.com), som er en meget avanceret editor, som understøtter autocompletion af functions, classes osv.
Og er man ikke tilfreds med programmets muligheder så kan man ændre på ALT via dets eget indbygget sprog Slick-C.
Avatar billede scz Nybegynder
12. maj 2002 - 10:33 #7
Avatar billede repsac Nybegynder
12. maj 2002 - 11:19 #8
Lær at skrive kode frem for at fedte rundt med noget WYSIWYG-haløj. Det holder ikke i længden når koden bliver mere avanceret.

Fedt forbi www.webcafe.dk --> artikler --> php
Hvis du mangler et overblik over html, css, JavaScript, php og mysql er min lille side måske nok et klik værd: www.casper.thomsen.as :)

I øvrigt er www.editplus.com det rigtige valg, hvis du ikke kender til emacs :)
Avatar billede scz Nybegynder
12. maj 2002 - 11:57 #9
Well den enste grund til at jeg bruger PHP Master Editor, er pga at den har syntax highligthing -:)
Avatar billede repsac Nybegynder
12. maj 2002 - 14:03 #10
=>scz: det er der også i editplus :)
Avatar billede scz Nybegynder
17. maj 2002 - 23:20 #11
repsac: Okay, måske man skulle kigge lidt på den så, men PHP Master Editor, er lavet til at lave/redigere PHP filer med, og ik så meget andet.