Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
11. maj 2002 - 18:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!!

Hej. jeg er kommet til at slette en MEGET vigtig fil fra min computer!! Er det muligt at finde den frem igen?? Jeg bruger WindowsXP!!! Haster!!
Avatar billede _hallum_ Nybegynder
11. maj 2002 - 18:47 #1
Og den ligger naturligvis ikke i din skraldespand vel?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
11. maj 2002 - 18:48 #2
nej den ligger der selvfølgelig ikke... findes der ikke et eller andet program til at genskabe filen??
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
11. maj 2002 - 18:48 #3
Hmm der er sq mange der har stillet det spørgsmål før på Eksperten. Hvad med at bruge søgefunktionen? Det er der sq mange der ikke kan finde ud af her på siden :)

Nu har jeg hjulpet dig og fundet et lign. spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/197533
Avatar billede rdc Nybegynder
11. maj 2002 - 19:09 #4
Selvfølgelig er det muligt, du laver bare en systemgendannelse.

Start menu - programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse.
Der inde følger du bare manuellen osv.

NB! Når du laver en systemgendannelse sletter den de programmer som du har installeret før du slettede filen.

HVIS DU STADIG IKKE KAN FINDE UD AF DET, SKRIVER DU BARE, IK?
MVH/
RDC
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2002 - 19:31 #5
wzglobal.com> den ftp der er i det spørgsmål fiskesuppe linker til, er oppe at køre - og kører hver dag fra 20:00 - 23:00
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
11. maj 2002 - 20:07 #6
jeg kan ikke få adgang til ftp'en!! har lige prøvet ca. 10 programmer og ingen virker..!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2002 - 20:09 #7
ftp://212.10.124.79/ - er ikke på dyndns mere - derfor virker den ikke :)
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
11. maj 2002 - 20:16 #8
okay prøver programmet nu!!
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. maj 2002 - 20:18 #9
Hvor jeg dog elsker disse meningsfyldte spørgsmålsoverskrifter... ;)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
11. maj 2002 - 20:32 #10
fuck lortet virker ikke... hvad skal jeg nu gøre??
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2002 - 20:46 #11
Hvad sker der når du har bootet på disketten og begynder at lede efter filer der kan gendannes?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
12. maj 2002 - 20:24 #12
jeg kan slet ikke få adgang til at finde filen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2002 - 20:25 #13
bruger du NTFS filsystemet?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
13. maj 2002 - 16:41 #14
nej jeg bruger fat32
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
13. maj 2002 - 16:46 #15
det er virkelig skidt det her...!!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
13. maj 2002 - 20:56 #16
lukker bare spørgsmålet... prøver og ser om jeg kan købe et eller andet recover program hos den nærmeste pc-forhandler!!