Avatar billede kurtj Nybegynder
14. juli 2000 - 00:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flytbare drev

Hejsa.
Hvordan kan man fortælle w2k at en disk ikke permanent.Faktisk drejer det sig om 2 diske(Ntfs+Fat32).Har rodet i admin/enhedshåndtering og kigget under hjælp,Men kan ikke finde noget brugbart.
Det er jo nemt nok under w98.Det kan da ikke være meningen at man skal fjerne enheden hver eneste gang.
Avatar billede killjoy Nybegynder
14. juli 2000 - 01:19 #1
Hvis det drejer sig om zip / jaz drev så kan man hente en patch microsoft.dk der fixer det problem
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2000 - 01:34 #2
Prøv ellers med Bigfix, dette program, kan mange gange give dig en løsning på sådanne problemer. www.bigfix.com
Avatar billede kurtj Nybegynder
14. juli 2000 - 12:38 #3
>killjoy  Det drejer sig om 2 harddiske som bliver brugt til backup/drivere.

>kharder  Der må da være en løsning på dette i selve win.Da jeg syntes at al unødig softvare plejer at gøre pc`er ustabile er det ikke lige den vej jeg vil gå.
Så jeg leder videre.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2000 - 13:02 #4
Bigfix fortæller dig hvilken fil du skal downloade fra microsofts sider for at løse problemet.
Avatar billede kurtj Nybegynder
14. juli 2000 - 19:25 #5
Joh men udover det skal bigfix ligge og køre i baggrunden.Det fremgår af faq som ligger på deres hjemmeside.
Mvh.kurtj
Avatar billede kurtj Nybegynder
14. juli 2000 - 19:43 #6
Har alligevel hentet bigfix.Jeg prøver den,så svar mig lige igen kharder.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2000 - 23:05 #7
Jeg håber bigfix kan hjælpe dig.
Avatar billede kurtj Nybegynder
15. juli 2000 - 02:20 #8
Øv Det eneste den kan finde af patches drejer sig kun om at udelukke adgang af uautoriserede brugere.