Avatar billede berta Nybegynder
11. maj 2002 - 01:07 Der er 8 kommentarer

Link til ekstern fil

Jeg skal linke til en ekstern fil i word, som indeholder en del tekst. Jeg har gemt filen som et HTML dokument, problemet er bare, at dokumentet fylder hele skærmen, når jeg liker til det.

Hvordan løses problemet mest hensigtsmæssige?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. maj 2002 - 01:20 #1
Har du prøvet at åbne et nyt vindue først?

/per
Avatar billede berta Nybegynder
11. maj 2002 - 07:35 #2
Øhh.... Mit problem er lidt svært at forklare, må jeg maile det til dig?
Avatar billede wilweb Nybegynder
11. maj 2002 - 09:49 #3
Hvordan er din action script på linket?
:> Gizom
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. maj 2002 - 10:21 #4
Du kan bare skrive til info@kazoma.dk

/per
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
13. maj 2002 - 01:31 #5
Er dit problem at indholdet af skærmen bliver skiftet ud, eller hva'? Forstår ikke helt dit spørgsmål.
Avatar billede berta Nybegynder
13. maj 2002 - 07:53 #6
Det er også lidt svært at forklare. Må jeg maile problemet til dig?
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
14. maj 2002 - 22:30 #7
Ja da. Jeg håber ikke filen er for stor, da jeg sidder med et 56k-modem :D
benjamin-magnussen@jubiipost.dk
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
19. maj 2002 - 00:11 #8
Nu skriver du så at det er udseendet du er utilfreds med. Hvordan hænger det sammen med at det "fylder hele skærmen". Er det fordi tektsten rykker sig ind alt efter hvor stor skærmen er?
Eller er det mere opsætningen af teksten som du ikke kan lide, altså, skal jeg komme med nogle forslag til layout?

PS: I din flash-film er knappen "her" hvid når musen holdes over den. Det er ikke så hensigtsmæssigt når baggrunden også er hvid.
Hvilken version af Flash benytter du?