Avatar billede phpgris Nybegynder
10. maj 2002 - 16:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Minimalistisk mail server med understøttelse af script delivery

Jeg leder efter en lille SMTP server der kan levere indgående mail til (php-)scripts. Nogen gode forslag?
Avatar billede darkside Nybegynder
10. maj 2002 - 17:09 #1
Hm Qmail måske?
kig på lws.dk :)
Avatar billede phpgris Nybegynder
10. maj 2002 - 17:32 #2
Qmail er (ligesom Sendmail og Postfix) lidt for "bloat" i forhold til hvad jeg skal bruge den til, men tak for forslaget.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. maj 2002 - 20:08 #3
Det kan vel laves som PHP og mysql løsning (smid lidt perl i som kryderi), hvis det skal være minimalistisk
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. maj 2002 - 21:07 #4
Hvis du ikke vil have den i php og mysql, skal jeg gerne lave den til dig i asp og access med lidt vb script som kryderi ;-))
Avatar billede phpgris Nybegynder
10. maj 2002 - 21:30 #5
Nu var det jo netop for at undgå at "genopfinde hjulet" at jeg spørger her, men tak for tilbuddet :)

P.S. Og så skal løsningen jo også kunne på Linux, ej at forglemme.
Avatar billede langbach Nybegynder
11. maj 2002 - 11:30 #6
Avatar billede phpgris Nybegynder
13. maj 2002 - 14:50 #7
Jeg bikser noget sammen i C.
Avatar billede peter17 Nybegynder
13. maj 2002 - 21:15 #8
Ja. du åbner din IP-konfiguration og trykker frigør. Derefter installere du et konverteringsprogram - bare et ganske almindeligt et f.eks. HEQN - . Så downloader du et META-program fra Microsoft's hjemmeside og installere det, og så skulle den være der.