Avatar billede skøt Nybegynder
13. juli 2000 - 19:56 Der er 4 kommentarer

Bogstavafstand

I mit excel-regneark skal jeg i en bestemt celle, som skal være til maskinaflæsning på et giro-kort, have gjort afstanden mellem bogstaverne/tallene mindre. Hvordan gøres dette ? I Word bruger man en funktion, der hedder skalering som man sætter til 120 %, men hvordan i Excel ?
Avatar billede gonzoo Nybegynder
16. juli 2000 - 16:45 #1
den nemmeste måder er at skrive dit tal i word og så makere teksten og skalere den,derefter kopiere til excell.og der kan du så bruge format penslen hvis du skal bruge det flere celler jeg har prøvet det, og det virker
Avatar billede skøt Nybegynder
18. juli 2000 - 15:40 #2
Når jeg kopierer fra Word til Excel forsvinder skaleringen!
Avatar billede gonzoo Nybegynder
18. juli 2000 - 16:33 #3
JEG HAR INSTALERET OFFICE 2000 OG DER FORSVINDER SKALERINGEN IKKE, SÅ JEG FORSTÅR IKKE HVORFOR DEN GØR DET VED DIG ,DU KAN PRØVE AT INDSÆTTE SPECIEL OG VÆLGE UNICODE TEXT SÅ SKULLE DET VIRKE ,JEG HAR PRØVET DET PÅ MIT ARBEJDE OG DER VIRKER DET
Avatar billede janvogt Praktikant
04. januar 2001 - 13:49 #4
Brug evt. en af de mange forskellige skrifttyper.
Mange af dem er meget \"sammenpressede\".