Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
10. maj 2002 - 01:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GPRS opsætning for iPaq 3660

Hjæææææææææælp.
Jeg er en nybagt ejer af en iPaq 3660. -Og den kører som smurt... MEN !
Jeg har også en wireless Pack (jacket) så jeg kan bruge den som mobil tlf. (Det virker fint - både at ringe og SMS') Jeg har netop fået lagt GPRS på mit mobil abonnement men kan ikke få sat den op så jeg kan gå på nettet, hente mails osv.
Jeg er TDC kunde, hvor jeg både har mit mobil og Internet abonnement. TDC har ikke kunne hjælpe mig.

Er der nogle af jer iPaq ejere der kan hjælpe mig !??

  v
c(",)
Pft.
MØP
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. maj 2002 - 01:12 #1
Uuuuhh... nu er det måske noget af en påstand... men det forekommer mig at have hørt, at GPRS ikke fungerer til dataopkald...

Jeg undersøgte for nogen tid siden om der fandtes pendanter til Nokias Phonecard der kunne arbejde med GPRS... her fik jeg at vide, det ikke var muligt.
Avatar billede pzycho Nybegynder
01. juni 2002 - 13:18 #2
Jeg snakkede med en ingeniør i TDC mobil den anden dag, som fortalte mig at man bare skal lave en opkaldsforbindelse med tlf. nummer *99# uden brugernavn og adgangskode.

Håber du kan bruge det!!
Avatar billede fhansen99 Nybegynder
03. juni 2002 - 17:09 #3
Hejsa,

Hvordan linker du mellem din mobiltelefon og Ipaq'en? Via infrarød, kabel, bluetooth eller noget helt andet. Jeg har selv en Nokia 6310 og en Ipaq 3760 som er koblet sammen via bluetooth (har også TDC som udbyder). Det eneste jeg gjorde, var at fortælle min telefon at dataopkald via GPRS-modem skulle gøres gennem adgangspunkt "internet", ligesom når du wapper hedder TDCs adgangspunkt WAP. På Ipaqen lavede jeg så bare en opkaldsprofil der som i det overstående svar benyttede tlf.nr. *99# via Nokia Bluetooth modem (her er det jo ikke sikkert modemet hedder det samme hos dig, alt efter hvilken telefon og linkmetode du bruger). Håber det kan hjælpe dig på vej, ellers post en meddelse igen med din linkmetode og telefontype, så skal jeg lave en trin-for-trin-guide.
Avatar billede edderper Nybegynder
17. juni 2002 - 14:29 #4
Hej Michaelp

Fik du det nogensinde til at virke?
Jeg kan heller ikke få GPRS til at virke på min iPAQ 3760 m Wireless; dog hos Telia
Hvis du vil have points for at svare så har jeg allerede et spørgsmål kørende på disse sider desangående.

Fortrøstningsfuldt
/per
Avatar billede pzycho Nybegynder
14. december 2002 - 18:35 #5
Prøv evt. at se her, det kan være at det kan give nogle ideer.

http://www.ipaqsoft.net/pdf/6310-H3870-BT%20Jacket-Configuration%20guide.pdf
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
15. januar 2003 - 09:44 #6
Fik hjælp via TDCs butiks telefonen...