Avatar billede doctoren Nybegynder
13. juli 2000 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udprintning

Jeg har brug for at kunne skrive ud til printere med forskellig opløsning.
Prøblemet er når jeg skifter fra en 600 opløsning til en 300, bliver alle mellemrum på siden større.
Er der en SMART måde at ændre udprintningen fra Delphi uden at skulle justere alt manuelt ?

Når jeg printer skiver jeg :
  Canvas.TextOut(282,817),fieldbyname('NAVN').asstring);
Avatar billede sjensen Nybegynder
13. juli 2000 - 15:06 #1
Prøv engang at se dialogen til følgende spm:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20186

Som du kan se er det ikke helt så enkelt, men det skulle dog være muligt.
Avatar billede pellelil Nybegynder
14. juli 2000 - 07:56 #2
Jeg sendte noget source til Frifoed, men jeg har ikke hørt om kan kunne få det til at virke (kunne finde ud af det). Hvis du skriver din mail adresse, så kan jeg sende dig en Class der giver adgang til forsk. dele af printeren

Avatar billede doctoren Nybegynder
14. juli 2000 - 13:50 #3
Doctoren@mobilixnet.dk