Avatar billede daihatsu Nybegynder
13. juli 2000 - 14:34 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Strømforsyning

Hvis man slutter en AT PSU til, uden at den har forbindelse med en
computer, vil blæseren i PSU'en så gå igang?

Nogen der har mulighed for at teste?
Avatar billede sjensen Nybegynder
13. juli 2000 - 15:28 #1
JA det vil den. På nogle PSU'er er der styring af blæser/-hastighed via bundkortets/bios indstillinger og temparaturen, men når PSU'en ikke er forbundet (med det specielle stik der vil være på den slags PSU'er) så kører blæseren helt vildt rundt, bare du sætter strøm til.
Avatar billede driis Nybegynder
13. juli 2000 - 17:26 #2
Som sjensen siger; JA, det vil den. - Og for at være sikker på, at det er rigtigt, har jeg lige efterprøvet med en gammel AT PSU, jeg havde liggende i skabet. Så det skulle være ganske vist.
Avatar billede daihatsu Nybegynder
14. juli 2000 - 01:54 #3
Mht. points mener jeg det er rimeligt at dele... Godt nok er sjensen først, men driis har testet...

Stort tak til begge ;-)