Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:22 Der er 25 kommentarer og
3 løsninger

En anden bruger på min computer ??

Kan en anden oprette sig som bruger hos E på min computer og internet ?? Eller bliver det registreret som mig, altså som jeg har TO kontoer?? Vil ikke bare gøre det da jeg jo ved at i vil tro at jeg snyder.. :-)
Avatar billede lowman Nybegynder
09. maj 2002 - 23:24 #1
ja
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:31 #2
Er du CoAdmin ??? Jeg vil nemlig godt have et svar fra en CoAdmin...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
09. maj 2002 - 23:38 #3
Det kan du sagtens ;)
Ingen problemer der...!

-Jonas
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 23:39 #4
Ja, du kan godt oprette dig med to brugere fra samme computer, så længe I holder brugen af konti strengt adskilt, og ALDRIG kommenterer hinandens spørgsmål.
Altså, husk at logge ud, og lad være med at bede exp.dk huske dit login for dig.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 23:40 #5
Honey
prøv et oprette en ny bruger, så finder vi jo ud af de, ikke sandt
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 23:41 #6
glem mit indlæg
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:41 #7
Kan jeg godt lade E huske min egen konto og ikke den anden ???
Og hvad menes med STRENGT ADSKILT ??? Må vi ikke være på på samme tid ?? Eller hvad ??
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:43 #8
Kpt lasard >> den var jo ond, hvad hvis vi havde nået at gøre det og vi så blev regnet som snydere ??
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:45 #9
nu er hun har så ikke endnu og jeg kender ikke hendes oplysninger så det kunne jeg heldigvis ikke, men er i HELT SIKKER på det ?? Altså at det ikke bliver regnet for pointsnyd ???
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 23:45 #10
"Kan jeg godt lade E huske min egen konto og ikke den anden ???"
Ja, men det er nok smartest at lade være, så I ikke oplever uheld. :)
"Må vi ikke være på på samme tid ?? Eller hvad ??"
Hvis I oprettes fra samme computer bliver det vel ikke relevant?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. maj 2002 - 23:46 #11
honey du kan sagtens lade eksperten huske din istedet for den anden, men hvis den anden er regelmæssig bruger af eksperten fra din maskine, er det måske en god ide at du ikke gemmer nogle af brugerne, så der ikke opstår svar fra den ene i den andens navn, det er bla hvad n0rmality mener med klart adskilt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
09. maj 2002 - 23:47 #12
tror jeg da at han mener*LOL*
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:48 #13
Man kan jo have TO sider det har jeg da nu så er jeg på en anden internetside samtidig.... næ jeg har faktisk TRE ( `2 ekspertensider + 1 NVIDIAside ) ;0)
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 23:48 #14
Jo, det er det jeg mener. :-P

- n0rmality, coadmin
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:50 #15
Hendes der skal oprettes skal kun ind engang imellem når hun har et problem hun vil have hjælp til, men jeg til gengæld er inde HVER DAG siden jeg oprettede mig .... !!! :-) hvis i forstår ?? ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 23:52 #16
"Man kan jo have TO sider det har jeg da nu"
Eksperten kører via sessions i browseren, så når du åbner et nyt vindue er du stadig logget ind med samme bruger. Du skal køre i to forskellige browsere, eks. IE og Opera, for at kunne være to personer på samtidig.
Avatar billede honey Nybegynder
09. maj 2002 - 23:57 #17
Kan jeg da ikke logge mig ud på den ene side ? det troede jeg da.. Det er fordi hun ikke "bare" skal have lov til at sidde på internettet "alene" Jeg betaler og jeg betaler jo ikke for at jeg skal se andre bruge mine penge.. Ja så tænker i at så kan jeg da bare sige nej, det bliver jeg jo også nødt til så....
Avatar billede dmcn Praktikant
10. maj 2002 - 00:01 #18
Nej, bruger du IE til begge brugere, så kan du ikke bare logge ud med den ene.
Hent Opera, og lad hende bruge den som exp.dk-browser? :)
Avatar billede honey Nybegynder
10. maj 2002 - 00:06 #19
Hent opera ???? Ja det er meget nemt at sige til en der har forstand på sådan noget, men til sådan en som mig ..... HAHA ja jeg ved altså ikke hvad du mener.... "skal jeg tage i teateret" .. *GG* ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
10. maj 2002 - 00:12 #20
www.opera.com :)
Opera er en browser.
Avatar billede honey Nybegynder
10. maj 2002 - 00:21 #21
Jeg takker for svarene... *SS*
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. maj 2002 - 00:28 #22
Du kan nemt bruge to IE browsere du skal bare ikke åbne nummer to med CTRL-N men derimod åben nummer to som du åbner den første, eks vis via shortcut på desktopen.
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. maj 2002 - 00:29 #23
Det bliver nemlig til to forkellige sessons.
Avatar billede honey Nybegynder
10. maj 2002 - 00:30 #24
ja jeg ved ikke rigtigt HVAD du mener og HVAD det betyder, men jeg vil prøve på det og så må jeg se hvad der sker derefter... *S*
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. maj 2002 - 00:36 #25
Normalt for at åben IE klikker jeg på et e - icon på windows desktop(skrivebord). Det er en shortcut (genvej) til iexplore.exe filen som er programmet til IE.

Hvis man fra IE trykker på CTRL-N får man et nyt browser vindue som er en kopi af den førest samt de deles åbenbart om sessions.

Hvis du åbner nummer to som det førte er det to forskellige instanser af IE hvilker giver to forsklellige Sessions...

Det er måske også en smugle teknisk.. :)

I windows 98 er der lige ved siden af start knappen er der nogle små ikon'er hvor IE er blandt, hvis du trykker to gang på IE-ikonen får du to uafhængige IE browsere.
Avatar billede honey Nybegynder
10. maj 2002 - 00:40 #26
ok nu forstår jeg det lidt bedre... MEN hvor pokker ved du fra at jeg har win98 ??
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. maj 2002 - 08:23 #27
Det ved jeg heller ikke, men det jeg selv. Jeg skrev det mest som et eksempel. Men det var da godt ramt :)
Avatar billede honey Nybegynder
10. maj 2002 - 21:12 #28
ja det må jeg sige da der er mange forskellige at vælge imellem.. :-)