Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få den til at submitte

hvis nu jeg har en kode som denne neden under hvordan får jeg den så til at submitte, jeg kan ikke få den til det. kan det være noget med databasen!

/sy

<td width=50 valign=top>7.</td>
                        <td width=300 valign=top>Overskrift<br><INPUT size=50 value="<%=rs7W("wo7")%>" type="text" NAME="Text7c"><br>Indledende kommentar<br><TEXTAREA rows=6 cols=40 NAME="Text7a"><%=rs7W("w7")%></TEXTAREA><br>billede<br>
                        <INPUT type="file" NAME="File7" ID="File3" size="20">&nbsp;(<%=rs7W("wp7")%>)</td>
                        <td width=300>Text<br><TEXTAREA rows=15 cols=60 NAME="Text7b"><%=rs7W("wt7")%></TEXTAREA></td>
                    </tr>

                    <tr>
                        <td colspan=3><br>
                    <INPUT type="submit" value="Submit"></td>
                    </tr>
            </form>
Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:34 #1
det er selvfølgelig kun et udpluk af scribtet
Avatar billede whatever Nybegynder
09. maj 2002 - 22:35 #2
Nu har du vel en <form>-tag med?
Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:35 #3
ja
Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:36 #4
længere oppe dette er som sagt kun et udpluk men det burde være nok
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2002 - 22:37 #5
Og du har en action på dit formtag?
Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:40 #6
yes

<form action="??????.asp?action=update" method=post ENCTYPE="multipart/form-data">
                </form>
                <TABLE width="650" border=0 align=left>
                    <tr>
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. maj 2002 - 22:43 #7
Du har en </form> lige efet <form> den skal være efter Submit knappen:

Ret til dette:

<form action="??????.asp?action=update" method=post ENCTYPE="multipart/form-data">
                <TABLE width="650" border=0 align=left>
                    <tr>
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. maj 2002 - 22:53 #8
du her en </form> rigtig nok i bunden efter submit knappen, den sidste linie i dit spørgsmål.
Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:57 #9
det hjalp det beviser bare hvorfor man ikke skal bruge frontpage den sætter selv <Form> taget ind hvis der er hul mellem form og table

takker

og pointne går til eagleeye for det var hans svar der gjorde det men tak til jer andre også

/sy
Avatar billede sy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:58 #10
han var selvfølgelig også den eneste der har lavet et svar