Avatar billede mikkel-a-17 Nybegynder
09. maj 2002 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Download

Kazaa virker ikke til mac, men hvad gør så. Jeg mangler et program jeg kan downloade mp3'er, film, og alt andet med. Hvilket kan/skal jeg bruge.

Mikkel
Avatar billede cazzznh Nybegynder
09. maj 2002 - 22:15 #1
Du er vist ny.......................
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:15 #2
Luk dette.
Avatar billede zaditor Nybegynder
09. maj 2002 - 22:17 #3
Der er lige nogle regler du skal læse: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 22:21 #4
Folkens>> Forklar dog manden hvad han har gjort galt istedet for bare at komme med " sjove" kommentarer. Mikkel-a-17>> Du må ikke opertte to ens spørgsmål på eksperten, så læg et svar her og accepter  det - så får du dine point tilabge. Ydermere er det heller ikke tilladt at spørge om ulovlige ting her på eksperten, så det er nok ikke lige de mest heldige spørgsål at ligge ud med. Luk du hellere dem begge.

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede mikkel-a-17 Nybegynder
09. maj 2002 - 22:29 #5
Ja ja... Sikkert!