Avatar billede mikkel-a-17 Nybegynder
09. maj 2002 - 22:13 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Download

Kazaa virker ikke til mac, men hvad gør så. Jeg mangler et program jeg kan downloade mp3'er, fil, og alt andet med. Hvilket kan/skal jeg bruge.

Mikkel
Avatar billede cazzznh Nybegynder
09. maj 2002 - 22:14 #1
Er du sikker på at det er et spørgsmål som passer til eksperten
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:14 #2
det er da vist ikke helt lovligt!

*host*www.grokster.com*host*
Avatar billede cazzznh Nybegynder
09. maj 2002 - 22:16 #3
opretter 2 ens ulovlige spørgsmål.........
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:16 #4
hotcut anmeldt
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:18 #5
Hold kæft hvor er du egentligt belastende schulze!
Kan du ikke bare blande dig udenom, hvis det generer dig?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:19 #6
hotcut>Tal ikke i den tone til mig.
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:20 #7
luk aret
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:21 #8
Avatar billede mikkel-a-17 Nybegynder
09. maj 2002 - 22:22 #9
Tak for hjælpen hotcut
Avatar billede mikkel-a-17 Nybegynder
09. maj 2002 - 22:23 #10
Hvad er der ellers?
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2002 - 22:23 #11
Snak pænt !

Og det er faktisk et ulovligt spm.
Ekperten skal jo ikke være STEDET hvor man kan få hjælp til alt muligt ulovligt halløj! Så vil det ikke vare længe før siden ville blive lukket.
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2002 - 22:23 #12
Hotcut>> TO ting: Ulovligheder er ikke tilladt på eksperten og tal pænt! Næste gang er det en deaktivering. Reglerne kan du læse her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:26 #13
nu forstår jeg lige pludseligt hvorfor så mange flygter fra eksperten.dk...
Avatar billede mikkel-a-17 Nybegynder
09. maj 2002 - 22:27 #14
Kedelige mennesker!
Avatar billede dp-boy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:32 #15
Undskyld mig, men er et program som KaZaA ulovligt??? Og en anden lille ting... Efter hvad jeg ved omkring reglerne omkring download og rettigheder, så er det vel ikke ulovligt at downloade en mp3 fil, hvis man selv har den orginale, og jeg kan da ikke se nogen steder at mikkel-a-17 siger at han har i sinde at downloade filer som han ikke selv har orginalen til... Og som sagt så er der da ingen af fildelings programmerne der i bund og grund er ulovlige, kun de personer som downloader/deler olovlige filer, som de ikke har rettigheder til!

Er jeg helt galt i byen, eller.....????
Avatar billede cazzznh Nybegynder
09. maj 2002 - 22:34 #16
Hotcut>> Det tror jeg desværre ikke du gør. Det er personer som dig der for folk til at flygte
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 22:35 #17
"så er det vel ikke ulovligt at downloade en mp3 fil, hvis man selv har den orginale,"
Ja, du er grueligt galt på den.
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:35 #18
Og desuden findes der en masse lovlige MP3-filer, som jeg vil væde med at var dem Mikkel ledte efter!

So back off.
Avatar billede dp-boy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:36 #19
Gider du så ikke lige forklare reglerne for mig??? For jeg skal da være ærlig at sige at jeg efterhånden er lost ;o)
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:37 #20
dp-boy>
Læs: http://www.emu.dk/brugafnettet/ så burde du være med.
Avatar billede dp-boy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:38 #21
Ja, du vil væde med!!! Hvad kan du bruge det til!!! Det var sq da dig der hjalp mikkel-a-17... Hvilken side er du på?????
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:39 #22
Hvis en person vælger at udgive sin sang som en MP3, til fri afbenyttelse, er dette fuldt ud lovligt ("mp3.com").
Jeg kan ikke se noget sted at der blev talt om andet!?
Avatar billede dp-boy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:41 #23
Så spørgsmålet havde altså været fuldt ud lovligt hvis det f.eks. var blevet formuleret sådan:

Kazaa virker ikke til mac, men hvad gør så? Findes der et sådan fildelings program til mac??

Så bliver der jo ikke nævnt noget om ulovlige mp3 filer eller film!
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:42 #24
"mangler et program jeg kan downloade mp3'er, fil, og alt andet med"

Et fuldt ud lovligt sprøgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:43 #25
hutcut var dit svar lovligt?
Avatar billede zob Nybegynder
09. maj 2002 - 22:44 #26
Blir han Deaktiveret for deT?
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 22:45 #27
ja, fuldt ud

"*host*www.grokster.com*host*"

Med mindre at du påstår at det host medbringer virus, så er mit SVAR da lovligt.
Avatar billede dp-boy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:49 #28
Nogen der vil svare på mit spørgsmål??? Ville det i så fald være lovligt?????
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 22:50 #29
dp-boy : Hvis han havde formuleret sit spørgsmål sådan, første gang han oprettede det, så ja. Lige nu er min tolerancetærskel dog VOLDSOMT lav, hvorfor jeg også har slettet hans nye spørgsmål med hans "omformulering".
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2002 - 22:52 #30
det er da vist ikke helt lovligt!

*host*www.grokster.com*host*

Hva betyder det svar, hotcut?
Avatar billede dp-boy Nybegynder
09. maj 2002 - 22:53 #31
Ja, det kan jeg faktisk godt forstå. Takker for svaret.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 22:54 #32
hotcut>Jeg har flere gange over for dig henvist til ekspertens regler, men jeg har på fornemmelsen du ikke har læst dem så derfor:

Eksperten skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for information, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 22:55 #33
hotcut : Betragt dette som en sidste advarsel: Får du mere galt i halsen i kommende spørgsmål, så deaktiveres din bruger også.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 23:00 #34
n0rmality>Det var så nummer 2 sidste advarsel.

fcs har allerede givet ham en sidste advarsel i dette spørgsmål.:)
Avatar billede dmcn Praktikant
09. maj 2002 - 23:02 #35
Jaja - en sidste advarsel om det samme. :)
Avatar billede hotcut Nybegynder
10. maj 2002 - 08:30 #36
"det er da vist ikke helt lovligt!

*host*www.grokster.com*host*

Hva betyder det svar, hotcut?"

Hvad det betyder?
Det er da vist ikke helt ifølge sitets regler, at et sådant spørgsmål bliver postet under hardware.
Vil du kalde det for helt lovligt?
Avatar billede dmcn Praktikant
10. maj 2002 - 11:54 #37
Det er sitets eneste Mac-kategori, så det kan langt bedre forsvares end dit lille host.
Avatar billede hotcut Nybegynder
10. maj 2002 - 12:21 #38
mit lille host?
Grokster er skam fuldt ud lovligt!
Det er bare et fil-delings program.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
10. maj 2002 - 12:26 #39
er enig med hotcut..

Grokster er skam lovligt..det er det man bruger det til, der er ulovligt..

ligesom så meget andet..

Biler er også lovlige, men når man bruger dem forkert (kører for stærkt) er det ulovligt..
Avatar billede hotcut Nybegynder
10. maj 2002 - 16:11 #40
Så schulze, før du i fremtiden begynder at beskylde folk for at bryde loven, gider du så godt lige sætte dig ind i hvad du taler om?
Tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2002 - 16:12 #41
hotcut er på min ignore liste.
Avatar billede hotcut Nybegynder
10. maj 2002 - 16:14 #42
såså, tør øjnene og spis din kiks schulze
Avatar billede darkside Nybegynder
10. maj 2002 - 16:18 #43
LOL den var go hotcut :))
Heheh :)
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
25. september 2002 - 21:08 #44
Grokster ER lovligt.. (endnu) -> så hvad er problemet her? -> et lovligt link og et lovligt spørgsmål!?
Avatar billede rge Nybegynder
07. december 2004 - 18:41 #45
Du kan også anvende programmet Edonkey 2000, som også er lovligt.
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. december 2004 - 18:44 #46
Soulseek er fino og virker i øvrigt meget à la Kazaa (modsat Edonkey/Emule)