Avatar billede sookdeo Nybegynder
09. maj 2002 - 19:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Medal of honor fryser fast

Når jeg begynder et spil Medal of Honor starter det med EAsports-logoet og fryser derefter fast. Jeg kommer altså ikke engang ind i selve spillet. Herefter kan jeg intet gøre... det hjælper ikke engang med ctrl+alt+delete.... der er totalt sort skærm!! og jeg må restarte min computer. Jeg har lige hentet en ver. 28.32 driver til mit grafikkort. Hvad kan der være galt??? > Alt:-)

Lidt om mit grej:
grafikkort Nvidia Geforce 2MX/32MB
Athlon 1700+ CPU
Abit Kr7A board
256 MB DDRRAM
Windows 2000
god plads på HD
Aztech PCI 338-A3D lydkort
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:03 #1
prøv at deaktiver dit netkort også start spillet!
Avatar billede loonz Nybegynder
09. maj 2002 - 19:04 #2
Jeg mener nok jeg havde det samme problem. Jeg kan ikke direkte huske hvad jeg gjorde for at løse problemet, men jeg mener det havde noget at gøre med OpenGL indstillingerne.

/Loonz
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:05 #3
MOHAA kan fryse hele din PC, hvis du starter spillet, uden at have aktiveret din internetforbindelse (du kan også blot deaktivere dit modem/netkort under enhedshåndtering - så virker spillet også fint). Hvis din PC har internetadgang, forsøger MOHAA nemlig at kontakte et internetsite, men har du ikke internetadgang, sker dette ikke.

http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/01/21/0491022
Avatar billede sookdeo Nybegynder
09. maj 2002 - 19:05 #4
Netkort???
Avatar billede ducks Nybegynder
09. maj 2002 - 19:05 #5
Det kan jo også være de sølle 2 MX ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:08 #6
ducks => sidder selv med Geforce2 MX og køre MOHAA flyende i 1024*768 ;o)

sookdeo => du har vel netkort i PC'en?
Avatar billede sookdeo Nybegynder
09. maj 2002 - 19:18 #7
Jeg har et lasat isdn modem tilsluttet. Jeg har ikke proppet noget netkort i computeren.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:19 #8
oki.. prøv at pil dit ISDN modem ud (hvis det er externt) og start MOHAA
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:24 #9
ellers prøv dette
http://techsupport.ea.com/issue_detail.cfm?id=59562&game_id=58858&category_num=7&issue_category=-1

Crash while on the loading bar when launcing a mission.

This can be fixed by lowering the sound acceleration or by updating the drivers for the sound card. To lower the sound acceleration:

Click on Start
Select Run
Type DXDIAG and press OK
Click on the SOUND tab
Locate "Hardware Sound Acceleration Level" under directX features.
Move slider to the second notch from the left so that it reads "basic acceleration" after doing so.
Click on EXIT to return to the desktop.
Now run the game again.

Note: Lowering the sould acceleration may cause some other program installed on the computer to experience difficulties. It may be necessary to restore the sould hardware acceleration to the previous setting.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:26 #10
ellers er der support til MOHAA her:

http://techsupport.ea.com/game_detail.cfm?id=58858
Avatar billede sookdeo Nybegynder
09. maj 2002 - 22:14 #11
Jeg pillede modemet fra og jeg fik lov til at spille 1 bane, midt i anden bane skete det samme igen; den fryser fast og jeg kan intet gøre end at restarte bæstet:-( . Jeg prøver et af linkene.
Avatar billede sookdeo Nybegynder
09. maj 2002 - 22:27 #12
Er det iøvrigt rigtigt forstået, at man ikke skal have et antivirusprogram kørende i baggrunden når man spiller MOHAA??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. maj 2002 - 11:00 #13
sook => jeg køre Norton Antivirus 2002 i baggrunden uden problemer..
men prøv at deaktiver din!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. maj 2002 - 09:17 #14
sook => har du fået det til at virke?
Avatar billede sookdeo Nybegynder
16. maj 2002 - 22:45 #15
Det virker.... jeg har købt nyt lydkort til 249 kr.!! Det kører bare nu. Hvorfor er det egentlig oftest lydkort der får puteren til at crache??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. maj 2002 - 22:41 #16
Takker for pointz! ;o)

hvorfor lydkortet får den til at crache, tjaa jeg har aldrig haft problemer med lydkortet og windows ;o)