Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
09. maj 2002 - 16:11 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

vurdering af funnycartoons.dk

Jeg vil gerne have en god vurdering af funnycartoons.dk
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
09. maj 2002 - 16:11 #1
og til de dovne: http://www.funnycartoons.dk
Avatar billede hotcut Nybegynder
09. maj 2002 - 16:12 #2
alt for mange fejl...
det første jeg får, når jeg åbner siden - er en javascript fejl.
Desuden bliver mange af billederne ikke vist.
Avatar billede xpx Nybegynder
09. maj 2002 - 16:21 #3
Fed side... Mange flash film.. Dog mangler jeg at kunne downloade de film...

XpX
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
09. maj 2002 - 16:22 #4
hvilken javascript fejl?
Avatar billede nst Nybegynder
09. maj 2002 - 16:24 #5
hehe jeg synes det er en god side, den er nu kommet i min favorit liste

det jeg godt kan li ved den
- mange film, og mange som man ikke finde så menge steder, og det er jo så man ikke har se halvdelen af sidens indhold

- designet er simpelt, og det er rart at det ikke er formeget der afleder opmærksomheden fra indholdet.

- det er et par timers underholdning på siden, og hvis du opdatere den med bare 5-6 film en gang om ugen eller noget iden stil, så vil folk komme igen og igen (det vil jeg da)

klager
- ingen
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
09. maj 2002 - 16:24 #6
tak skal du have nst, det er altid dejligt at få ros =)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
09. maj 2002 - 16:25 #7
Den reloader nogle gange.. Helt uhemmet.. Ved ikke om det er meningen.. Men det er skide irreterende..

Den er lidt for langt tid om at loade.. Altså, i forhold til hvad der er på den.. Kan det være den der E-pressen der er skyld i det??

Syntes selv det er meget irreterende at amn skal scroole for at se bare forsiden.. Men det må du jo selv vælge om du vil gøre noget ved.. Hvsi du vil skal der jo et helt nyt design til.. Men ellers er den da meget fed..

Rigtig fedt indhold.. Mange af den kan man bare godt se at du har snuppet fra andre sider.. Man kan fx ikke sende nogle af den til sine venner.. Hmm..

Men ellers er den da oki cool.. Kan godt lide dine billeder (som vist også mere eller midre er taget fra dine flash-film.. Syntes jeg kender den der abe-ting fra en film med en lille kanin.. (Tror jeg det var) der hoppede rund..)

/Nicklas B.
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. maj 2002 - 16:26 #8
he he :) - Totalt fede film du har! Rigtig godt der
Avatar billede nst Nybegynder
09. maj 2002 - 16:28 #9
det var så et svar det skulle ha været
Avatar billede capra Nybegynder
09. maj 2002 - 16:30 #10
kun et lille problem som jeg kan finde: den grå bar øverst bliver presset ved en bredde på 800 pix. sådan at man ikke kan se hele teksten ved 9 millioner. Det må kunne justeres så den tilpasser sig bedre.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
09. maj 2002 - 16:33 #11
Har du lige slettet alle filmene eller??
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
09. maj 2002 - 17:39 #13
Jeg kom til at slette min database, men det skulle være ordnet nu. Have sgu glemt en back-up =(
Avatar billede =maddog= Nybegynder
09. maj 2002 - 18:08 #14
jeg bliver promtet for om jeg vil installere Flash. Det vil jeg ikke og en side der udelukkende spiller på Flash bliver ignoreret fra min side.
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
09. maj 2002 - 18:26 #15
Ok, ja der er ikke så meget andet at lave på siden hvis man ikke vil se flash film he he
Avatar billede =maddog= Nybegynder
09. maj 2002 - 18:38 #16
heh. jeg må vist holde mig pænt væk så.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. maj 2002 - 09:33 #17
Jeg synes siden er skide sjov. Der en masse fede film, især den med "i'm gonna fuuuuuck yooou" hehe :)) ...

nå, men designet er egentlig nemt nok at finde ud af. Men der er lige en ting der er træls. Det er når man er inde for at se en film, og så klikker på tilbage. Så kommer man til side1 i den pågældende kateogri. Og så skal man til at bladre frem til fx side3 hvor man var før.
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
10. maj 2002 - 18:34 #18
gizmo-gizmo: Hvordan kan jeg løse det problem?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. maj 2002 - 18:52 #19
Jeg kan se, at hvilken side man er på, ligger i S (fungere sikkert som limit i din sql db :)... Når man så trykker på den komme man til vis siden. Man kunne eventuelt lade den huske hvad S er når man går ind på vis siden. Men det bedste ville nok være at lave dit tilbage link om.
Fx:
<a href="#" OnClick="history.go(-1);">Tilbage til Forsiden</a>

Så er man i hvert fald sikker på at komme tilbage til siden man kom fra..
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
11. maj 2002 - 08:36 #20
gizmo-gizmo: Ja, men det er sådan at jeg får en del anbefalede besøgende fra emailadresser, og når de så trykker på tilbage kommer de jo ikke tilbage til de andre film, men blot tilbage til deres email.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 11:15 #21
argh...!! eksperten fuckede op. Nu havde jeg ellers lige skrevet en løsning. Okay, jeg prøver igen :-)

Okay, kan selvfølgelig godt se, at det bliver et problem.
Men du kan prøve følgene:
<?
if ($HTTP_REFERER == "visgallery.php") {
    echo "<a href=\"#\" OnClick=\"history.go(-1);\">Tilbage</a>";
} else {
    echo "<a href=\"visgallery.php?kategori=blabla\">tilbage</a>";
}
?>

Altså den tjekker om man kommer fra siden visgallery, hvis man gør det, så laver den linket til det med "history.go(-1)".
Hvis man kommer et andet sted fra (fx email), så laver den linket som det er nu.
Håber du kan se det :)