Avatar billede aspbegynder Nybegynder
09. maj 2002 - 12:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Post-problemet

Hej

Da jeg senere har fundet ud af, at mit spørgsmål er blevet placeret forkert, nemlig under "ASP", ville jeg gerne have flyttet det til "HTML", men da dette ikke kan lade sig gøre, må jeg nøjes med at lave en henvisning til det:
http://www.eksperten.dk/spm/209141

[Sagens kerne er, at en "post-submit" ikke vil submitte, idet den forbliver på den samme side, hvorimod hvis man i stedet skriver "get", submitter den fint!??!?!?!?!]
Avatar billede darkside Nybegynder
09. maj 2002 - 12:11 #1
Det er ikke tilladt at oprette reference spm..!
Avatar billede nute Nybegynder
09. maj 2002 - 12:13 #2
istedenfor å benytte Request.form skal du bruke request.QueryString
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
09. maj 2002 - 12:13 #3
Så undskylder jeg...
Avatar billede nute Nybegynder
09. maj 2002 - 12:15 #4
darkside >> det er da lov å flytte kategori...
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
09. maj 2002 - 12:17 #5
nute>>
Så enkelt er det ikke. Problemet opstår, hvis jeg i sætningen "<form method="GET" name="insert" action="insert2.asp">" i stedet skriver "POST", for så virker det ikke.

>>darkside
Hvordan gør man det?
Avatar billede nute Nybegynder
09. maj 2002 - 12:18 #6
hva virker ikke ? mottagelsen på den annen side eller selve submit av formularet ?
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
09. maj 2002 - 12:19 #7
nute>>
Tag og klik på ovenstående link, så finder du mit spørgsmål.
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
09. maj 2002 - 12:46 #8
Jeg lukker dette spg. nu.