Avatar billede kim77 Nybegynder
09. maj 2002 - 09:48 Der er 6 kommentarer

Konfigurering af HTTP

Er der nogen som ved hvordan man konfigurerer, definerer eller "laver" sin egen http protokol?
Avatar billede code_master Nybegynder
09. maj 2002 - 09:49 #1
hvad er en http protokol
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. maj 2002 - 10:01 #2
code_master> Det er den protokol, som gør at du kan surfe rundt på nettet.

HTTP = Hyper Text Transfer Protocol
HTML = Hyper Text Makeup Language

Så HTTP protokollen bruges til at transportere HTML sider.

kim77> Kan du ikke lige forklare hvad det er du vil? Du laver vel bare din protokol som du vil have den?
Avatar billede kim77 Nybegynder
09. maj 2002 - 10:18 #3
Hvor og hvordan gør man det???
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
09. maj 2002 - 10:21 #4
>HTML = Hyper Text Makeup Language

ørhm... du mener vist
HTML = Hyper Text Markup Language
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. maj 2002 - 10:31 #5
Ja ja ....
Avatar billede sekh Nybegynder
10. maj 2002 - 19:36 #6
øhhh kim... er du helt med på hvad det er du spørger om?? HTTP er en fastlagt standard... du kan ikke sådan bare "LAVE" din egen. Hvad er det du prøver på... vil du sætte en webserver op der kan serve html sider eller hvad vil du? Prøv at uddybe det lidt