Avatar billede tingleff Praktikant
08. maj 2002 - 22:24 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

CD & Brænder problemer HJÆLP!!!!

Hej Gutter

Jeg skal hurtigt bruge noget hjælp.
Efter jeg har installeret NERO virker mit CDrom drev og cdbrænder ikke. Jeg har afinstalleret NERO, men det virker stadig ikke.
Når jeg er i enhedshåndteringen viser den bare et gult udråbstegn foran.
Hvad skal jeg gøre???

/tingleff
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2002 - 22:29 #1
hvad står der når du klikker på enheden i enhedshåndtering?
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
08. maj 2002 - 22:30 #2
din ting bag brænderen er sat forkert....

det er sådan en lille micro en der sættes bag brænderen..den kan sættes til primær,slave or normal tror jeg...prøv at ligge den der ting i midte af dem...
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
08. maj 2002 - 22:30 #3
jeg tror det kun
Avatar billede tingleff Praktikant
08. maj 2002 - 22:31 #4
Denne enhed fungerer ikke korrekt, fordi Windows ikke kan indlæse driverne til enheden. (Kode 31)

Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed.
Avatar billede tingleff Praktikant
08. maj 2002 - 22:31 #5
Og det har fungeret...der er ikke noget der blevet byttet rundt
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. maj 2002 - 22:34 #6
gå ind i enhedshåndtering og fjern begge drev og så genstart
Avatar billede tingleff Praktikant
08. maj 2002 - 22:34 #7
det har jeg prøvet...den samme fejl
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. maj 2002 - 22:36 #8
dit styre program er XP ikk..
Avatar billede tingleff Praktikant
08. maj 2002 - 22:37 #9
dette er en kategori for windows 2000, så derfor nej :-) jeg kører windows 2000
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. maj 2002 - 22:38 #10
sorry *gnider sig lige i øjnene* GAB
Avatar billede tingleff Praktikant
08. maj 2002 - 22:40 #11
*GGG* er der nogen der har nogle ideer...
Kan man godt installere win 2000 ovenpå igen uden jeg jeg taber noget data??
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. maj 2002 - 22:43 #12
hvad med at prøve at tage dem fra og så lad den komme op og køre uden og så sætte en ad gangen til....
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. maj 2002 - 22:44 #13
ja ellers geninstalere
Avatar billede wintersjov Nybegynder
09. maj 2002 - 00:33 #14
funkeychicken >> den der lille micro en er en jump'er og det du kan sætter en brænder til er MASTER, SLAVE eller CABEL SELECTET.
Avatar billede wintersjov Nybegynder
11. maj 2002 - 00:39 #15
Fik du det til at virke ???
Avatar billede tingleff Praktikant
12. maj 2002 - 14:03 #16
ja jeg gjorde...jeg deaktiveret cd-brænderen og genstartede. Så virkede cd-rom drevet, derefter gik jeg ind og aktiverede cd-brænderen igen også virkede den fint...TOTALT UNDERLIGT!!!!!!
Avatar billede hvilsom Nybegynder
15. maj 2002 - 14:56 #17
Hi Tinglev,
Jeg har lige set dit svar her... Nøjagtigt det samme problem, jeg har!
Når du siger deaktivere, mener du så fysisk frakobling eller hur?
Avatar billede tingleff Praktikant
15. maj 2002 - 15:08 #18
nej nej...inde i enhedshåndteringen...højre klik på drevet og vælg deaktiver