Avatar billede kalle19 Nybegynder
08. maj 2002 - 21:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Admin Prog....

Findes der et program det kan gøre så en helt almindelig bruger, uden admin rettigheder kan installer programmer!!!

F.eks hvor man startet et program og så skal man skrive administrator koden og så har man rettigheder til og installer indtil man logger af det prog. igen!!!

På forhånd tak!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. maj 2002 - 22:06 #1
Hold SHIFT nede og højreklik på programmet. Her kan du så vælge "Run As..." .. her kan du så vælge den bruger, som du vil køre programmet som denne.
Avatar billede scz Nybegynder
08. maj 2002 - 22:06 #2
Er det ikke ind bygget i win2k?

så man kan vælge hvilken bruger at prg skal køre som?