Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
08. maj 2002 - 18:04 Der er 2 kommentarer

Provisionslønnede salgskonsulenter søges...

TechBiz I/S søger pt. to dygtige provisionslønnede sælgere til salg af IT løsninger, konsulent og software salg.

Dine kvalifikationer:
Du har erfaring med salg af IT løsninger og grundlæggende kendskab til konsulent markedet og software til kontoret.

Som person er du:
Resultatorienteret og målrettet
Selvstændig og ansvarsfuld
Effektiv og systematisk
Fleksibel og serviceminded
Positiv og idérig

Du skal formå at få nye kunder til at føle sig i sikre hænder hos dig.

Du vil indgå i et ungt og dynamisk firma som indtil nu har levet af positiv omtale. Du vil derfor også være med til at bygge en struktur i et ambitiøst firma.

dine arbejdsopgaver vil primært omfatte opsøgende salg, men kundebesøg med en teknisk konsulent samt udarbejdelse af tilbud vil også være en del.

Vi tilbyder:
Først og fremmest tilbyder vi et sundt bagland med positive mennesker og dygtige tekniske konsulenter som altid hjælper med til at sælge et produkt eller en løsning. Derudover tilbyder vi god provisionsløn.
Dine arbejdstider bestemmer du selv, du planlægger selv hvor mange timer du ønsker at bruge om ugen.

Ansøgning:
Tiltrædelse snarest muligt.
Vil du vide mere mo stillingen og Techbiz I/S er du mere end velkommen til at kontakte salgschef Joakim Friis Larsen på 7020 0979

Send din ansøgning vedlagt C.V. til:
TechBiz I/S
Meinungsgade 8 C
2200 København N.

Att.: Joakim Friis Larsen

Eller via email på joakim@techbiz.dk

Din ansøgning vil blive behandlet fortroligt
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
09. maj 2002 - 14:03 #1
og.....
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
09. maj 2002 - 14:32 #2
hvad mener du med og...?