Avatar billede martinsmil Nybegynder
08. maj 2002 - 16:51 Der er 4 kommentarer

Counter strike

Hvordan kan jg spille med robotter on lan, nå jeg skriver add bots siger den ingen ting hvad skal jeg gør... Skal jeg ahve en bestemt fil inde for at kunne spille med Boots.... Hilsen Martim Ps. Hvor kan man downloade filen...
Avatar billede martinlind Nybegynder
08. maj 2002 - 16:52 #1
Dette er en Database kategori !!!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. maj 2002 - 16:56 #2
Martin > det er så rigtigt, men er det bedre den bliver lukket og ryger over en anden kategori hvor den heller ikke hører hjemme ?
Avatar billede aakaer Nybegynder
08. maj 2002 - 17:25 #3
brug PodBot den kan sagtens bruges på lan
Avatar billede fangel Nybegynder
08. maj 2002 - 17:35 #4
jep, du skal jo have nogle BOT's før du kan add'e dem... hent PodBot de skal nok kunne banke dig...