Avatar billede lp_fischer Nybegynder
12. juli 2000 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er der nogen der har erfaring med 3Dmax og flash 3D ?

Jeg skal bruge en person der kan kan modelere i 3Dmax (forholdvis simple modeller+ evnt.lidt animation)) derefter skal det en tur igennem swift3D (swift3D.com) så jeg kan bruge til en screensaver genereret fra en flash film.
nogen bud ?
Avatar billede hope Nybegynder
12. juli 2000 - 10:36 #1
jeg tror ikke du får mange bud, med så lidt tekst.....:o)
hope
Avatar billede lp_fischer Nybegynder
13. juli 2000 - 11:01 #2
Jeg har fundet en til at lave arbejdet i et andet forum, så jeg trækker spørgsmålet tilbage, næste gang vil jeg være mere specifik.