Avatar billede krisse Nybegynder
08. maj 2002 - 14:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel registrerer ikke tal til charts

Når jeg forsøger at oprette en tabel og markerer kildedata opfatter excel hele rækken som en samlet enhed.

Tallene er 'pastet' ind fra en hjemmeside, og er definerede som number. Jeg har forsøgt at formatere cellerne, men kan ikke umiddelbart se at de adskiller sig fra andre celler.

Hvis jeg selv skriver tallene manuelt er der ingen problemer.

Er der nogen der kan sige hvad der er galt?
Avatar billede janvogt Praktikant
08. maj 2002 - 14:42 #1
Det må åbenbart ikke være helt samme format.
Det er et almindeligt problem ved import af data fra andre systemer.

Jeg har nogen gange kunnet "aktivere" cellen ved f.eks. at gange med 1.
Avatar billede krisse Nybegynder
08. maj 2002 - 14:52 #2
Det virker nu. Tak for håndsrækningen